35

193 8 0
                                    

Miután bevettem a fájdalomcsillapítót éreztem hogy kezd múlni az az erős szúrós érzés, de attól még rohadtul fázok. Pedig rendesen be vagyok takarózva, és kint van vagy 30 fok.
- Harry... - motyogtam rekedtesen, mire rámkapta a tekintetét, mivel épp a gyógyszeres dobozba rakosgatta vissza a plikkeket.
- Mi a baj? Fáj valahol? Hozzak fel még valamit? - kérdezgette aggódva.
- Fázok. - suttogtam. Erre ő levette a pólóját, majd bebújt mellém a takaró alá és a mellkasára húzott. Köztudott hogy a vérfarkasok bőre emberként sokkal melegebb mint egy sima embernek.
- Holnap átjön Louis annyja és megnézi mi van veled. Ő orvos. Hidd el elmulasztja ezt hamar. - nyomott puszit, forró homlokomra. Szorosan átkarolt, és próbált melegíteni, ami sikerült is. Ezután elnyomott az álom. Arra keltem hogy valaki a fejemet simigatja. Lassan kinyitottam a szemem, majd Harryre néztem, aki mosolyogva vizslatott. Már sokkal jobban voltam. Hál'istennek.
- Szia Hercegnőm. - köszönt halkan. Erre csak megeresztettem egy halvány mosolyt.
- Jobban vagy?
- Sokkal. - motyogtam. - De mégjobban leszek ha mellém bújsz. - mosolyodtam el, mire Harry arcán is egy hatalmas mosoly talált helyet. Harry nem mondott semmit, csak mellém feküdt, s a mellkasára húzott.
- Louis anyja "kiszedte" belőled a mérget, amit még a cellában adtak. Az a farkasfüves keverék csak azokra hat akik át lettek változtatva, de te születésedkor örökölted, így ez neked csak méreg. Mostmár újra át tudsz változni. - mosolyodott el.
Folyt. Köv.

A fehér farka ♡Harry Styles♡     ∆Befejezett∆Où les histoires vivent. Découvrez maintenant