32

208 9 0
                                    

Alig vártam hogy haza érjünk. Louisék pár napra beköltöznek hozzánk, addig amíg nem találnak itt egy közeli házat. Mikor haza értünk én is és Calum is a fürdőt céloztuk meg. Harry nagy' nehezen kikönyörögte a közös fürdőt, szóval most épp a pólómat veszi le.
- Nem gyógyultak be a sebeid. - simított végig a hátamon, mire halkan felszisszentem - Pedig a farkasfű már nincs a szervezetedbe. - mondta aggódva. - Menj a kádhoz. - mondta, mire tettem a mit mond. - Most hallod ahogy ver a szívem? - kérdezte. Megpróbáltam hegyezni a fülem, koncentráltam, de nem hallottam semmit. Ugye nem?
- Harry... - kezdtem könyed szemekkel. - É-Én nem.... - kezdtem de nem tudtam befejezni.
- Nem hallod, igaz? - kérdezte mire bólintottam, és éreztem ahogy a szemeimből útnakindulnak a könnyek. Harry nem tétlenkedett, egyből magához ölelt.
- Sss...ne sírj. Nem emlékszel, adtak-e be valami fura szert? - kérdezte, mire beugrott.
- Pont tegnap, mielőtt megjöttek volna a rendőrök megszúrtak és nem tudom mit fecskendeztek belém, de rohadtul fájt. - mondtam neki, már csak szipogva. - Mi volt az, Harry? - kérdezte ránézve a fiúra.
- Van egy növénykeverék, pontosan nem tudom mi,amit ha beadnak kiirtja a szervezetedből a farkas sejteket, eléggé fájdalmasan. - magyarázta.
- Szóval azt mondod hogy nekem azt adták be. - mondtam mire bólogatott.
- Figyelj, most fürödjünk le, nyugodj meg és utána majd agyalunk ezen. Neked most meg kell nyugodnod. Nem lesz baj. Így is itt leszek veled. - mosolyodott el, mire szorosan magamhoz öleltem őt.
Folyt. Köv.

A fehér farka ♡Harry Styles♡     ∆Befejezett∆Onde histórias criam vida. Descubra agora