19

260 11 0
                                    

Este van. A hold már feljött. Én és Harry egymás mellett sétálunk, farkas formában, az erdő belsejében. Egyszer összefutottunk Niallel és Louis-val de amúgy semmi nem történt. Reggelig jól bírtuk, sőt utána is. Annyi hogy Harrynek kicsit fájt a feje, de megoldottuk. Na, ez az este óta eltelt egy hónap, azaz átestünk még egy teliholdon. Jelenleg az ágyamban fekszünk és TV-zünk.
- Mi lenne ha elmennénk nyaralni? - oérdezte Harry a film végén.
- De hisz ősz vége van. - nevettem.
- Nem baj. Elmegyünk pár hónapra és így a telet meleg helyen töltjük. Mit szólsz? - kérdezte egy csábító mosollyal.
- Jó hogy nem költözünk ki Amerikába. - forgattam a szemem, de azért mosolyogtam
- Ez se rossz ötlet. - nézett rám csábosan.
- Én csak vicceltem. - emeltem fel a kezem védekezően.
- Mondd hogy nem jó ötlet. - mosolyodott el.
- Végülis az...csak kicsit korainak érzem. - magyaráztam.
- Nekünk az egész kapcsolatunk korai. - vágta rá.
- Jó, tudod mit? - kérdeztem, mire kérdő tekintetével kezdett el vizslatni. - Legyen! - mondtam határozottan. Erre Harry arcán csak egy széles mosoly terült el.
- Akkor már intézkedhetünk is. - vette ölébe a laptopot. - New York vagy L.A.? - kérdezte.
- Hmmm... Legyen New York. Vagik a tengerpartjai. - mosolyodtam el.
- Meggyőztél. - mosolyodott el, majd már kereste is az eladó házakat. Kemény 2 óra alatt megy is lett a ház, ami a tengerparthoz közel van...
Folyt. Köv.




A fehér farka ♡Harry Styles♡     ∆Befejezett∆Where stories live. Discover now