- Jól vagy? - fogta nagy mancsai közé, az én kis kezem. Ekkor eszembe jutott valami.
- Hanyadika van ma? - ültem fel az ágyban.
- De ez most hogy...?
- Csak mondd meg! - szakítottam félbe.
- 24.-e. - mondta, mire vissza zuhantam a párnák közé.
- Holnap telihold. Ilyenkor mindig ez történik. - túrtam bele a hajamba. Nem értrem...hogy felejtehettem el?
- De azért jól vagy? - nézett rám aggódó tekintettel.
- Jól leszek, de csak akkor ha most mellém bújsz. - mosolyodtam el, mire Harry tekitete is meglágyult. Egy halvány mosollyal az arcán adott egy hosszú csókot, majd mellém bújva, szorosan védelmező karjai közé zárt.
- Ha bármi baj van feltétlenül szólj. - suttogta, fejét a hajamba fúrva. - Jó éjt, Kisfarkas.
- Aludj jól, Harry. - mosolyogva aludtam el Harry védelmet nyújtó karjaiban.
Reggel filom illatokta keltem. Kissé kómásan kikeltem az ágyból, mikoris feltűnt hogy en fehérneműbem vagyok. Mielőtt lementem volna, magamra kaptam Harry pólóját, ami a szék támlájára volt terítve. Ezután lementem a konyhába, ahol Harry sürgött-forgoott.
- Jó reggelt. - öleltem át Harry derekát, hátulról.
- Neked is! - fordult meg, majd nyomott egy puszit a fejemre. - Ezt neked sütöttem. - mosolyodott el, miközben átadta a Nutellás palacsinta tekercseket.
- De aranyos vagy! - mosolyodtam el, majd egy hosszú csókot nyomtam ajkaira.
- Szívesen. Jó etvágyat. - puszilt homlokon, mosolyogva.
Folyt. Köv.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Hayran Kurgu18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.