43

179 7 0
                                    

Ekkor egy erős rosszullét kapott el. Farkas sebességgel rohantam a wc-hez, majd az említett tárgy felé görnyedve kiadtam magamból az ebédet és a vacsorát. Éreztem ahogy Harry hátra fogja a hajam.
- Mi történt? Össze ettél valamit, vagy mi? - kérdezte aggódva, miután abba maradt a hányásom.
- Fogalmam sincs. - rázom a fejem. - Lehet nem tett jót a gyomromnak az a kávévagy vagy valami. Nem tudom. - dőltem fáradtan a mellkasának. Hirtelen olyan gyengének érzem magam.
- Ha holnap is hányni fogsz áthívom Jayt. Nehogy valami komolyabb baj legyen. Oké? - kérdezte mire aprót bólintottam. Harry felsegített, majd segített elmenni az ágyig, ahova befeküdtünk és egymást ölelve aludtunk el. Reggel mikor felkeltem megint rosszul éreztem magam így újra rohantam a wc-re ahol nem tudom mit, de kihánytam valamit. Pedig esküdni mernék hogy tegnap a gyomrom teljes tartalmát kiadtam magamból. Erre Harry is felkelt, és ár mellettem is termett.
- Hívom Jayt. - mondta miután abba hagytam az okádást. Az ágyban ületm, takaróba bugyolálva egy bögre teával a kezembe, és vártam Jay érkezését.
- Jobban vagy? - kérdezte aggódva Harry.
- Egy kicsivel. Jót tesz ez a tea. - bólintottam, a Jay által ajánlott teába belekortyolva. - A másik két fiú még alszik? - kérdeztem mire ő bólintott.
- Majd felkeltsem őket? - kérdezte mire megráztam a fejem.
Folyt. Köv.

A fehér farka ♡Harry Styles♡     ∆Befejezett∆Where stories live. Discover now