Már a mentőben ülünk, és a sebeimet látják el. Adtak egy vastag pokrócot, mivel fehérneműben voltam, és nem volt valami meleg. Calumot, már ellátták. Kificamodott a keze és nyúnya sebek voltak rajta. Nekem nem volt nagyobb bajom, pár csúnya foltnál. De ahogy kiürül a farkasfű a szervezetemből begyógyulnak.
- Minden rendben? - kérdezte Harry, átkarolva a vállam.
- Az a srác a ki velem volt, ebben a...a börtönbe. Kiderült, hogy ő a bátyám. És ő régebb óta itt van. - szemeim újra könnyesek lettek.
- Hé, nyugodj meg. Mostmár mind a ketten kijutottatok, és biztonságban vagytok. - nyomott puszit a fejemre.
- Annyira örülök, hogy itt vagytok. - bújtam Harry ölelésébe. Ekkor idejött a doki a ki vizsgált.
- Be kéne vinnünk önt a kórházba. Csak erről az estéről lenne szó. - magyarázott.
- Rendben. - bólintott Harry. - Vele lehet menni? - kérdezte.
- Hozzátartozó? - kédezett vissza a doki.
- A vőlegényem. - szólaltam most meg én.
- Rendben, nyugottan jöhet. - bólintott a doki.
Becsukták a mentőautót, majd el is indultunk a kórház felé. Amikor kiszálltunk még láttam ahogy behajt a másik mentő, amiben valszeg Calumék vannak. Egy tolószékben vittek be egy terembe, ahol lefektertek az ottani ágyba. Szembe velem volt még egy ágy, ami jelelnleg üres volt. De nem sokáig maradt az. Pár perc múlva Calumot hozták be, Louis-val a nyomában.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfic18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.