Itt vagyunk a kávézóba,már 10 perce. Apa 5 perce itt kéne legyen.
- Nyugodj meg, apa nem a pontosságáról híres. - próbált nyugtatni. Ekkor újra nyílt az ajtó, de most Calum fel is pattant, majd az 50-es éveiben járó kopasz, vékony pasashoz ment oda, majd jól megszorongatták egymást. Miután elengedték egymást a pasi, aki valszeg az apám rám kapta a tekintetét. Lassan felálltam, mire ő közelebb jött.
- Istenem...kiköpött mása vagy Anastazyanak. - mondta, majd engem is jól megszorongatott. Amúgy itt az anyámról beszélt. Őt hívkák így, de ő jobban szerette ha Aninak szólították.
- Azt hittem sose fogok veled találkozni. - nézett rám könnyes szemekkel.
- Szerintem inkább üljünk le. - mutattam a székre, mivek már többen is minket kezdtek el bámulni. Apa és Cal csak bólíntott, majd Cal mellé ült, apa meg a szemben lévő fotelbe. Halkan felszisszentem, mikor leültem, mivel megint fájni kezdett a csípőm.
- Minden oké? - kerdezte aggódva apa.
- Persze, csak most a hülyeségem következményeit tűröm. - ráztam a fejem.
- Mi történt. - kerdezte újból.
- Ne apa, ezt te se szeretnéd tudni.- nevetett Calum, mire farkas erővel belevágtam a vállába.
- Áu! - kiáltott fel nevetve, miközben a vállát masszírozta. Apa csak mosolygott a "testvéri szeretet" kimutatásán. Ezitán elkezdtünk beszélgetni. Az apám egy kész humorzsák. Ami jó. Addig dumáltunk még meg nem csörrent a telóm. Harry hívott.
Folyt. Köv.
YOU ARE READING
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.