16

274 11 0
                                    

Ezután benyitottunk az épületbe ahol nem voltak túl sokan, a hely is barátságos volt. A terem közepén egy színpad szerűség volt, mikrofonnal rajta.
- Hol vagyunk? - néztem Harryre, aki csak mosolygott.
- Egy Karaoke bárban. - húzott magához, a vállamnál fogva. - És most mi jövünk. - kezdett el a színpad felé vezetni.
- Harry, én nem akarom! - álltam meg, mikor a színpad mögé értünk.
- Hé...Mi a baj? - állt elém, kezeivel közrezárva az arcomat.
- Ne-Nekem nem...megy. É-Én ezt nem...Ne haragudj. - éreztem ahogy a könnyeim végig folynak az arcomon. Harry szorosan magához ölelt, így nyugtatva engem.
- Sssh...- simogatta a hátam. - Nyugodj meg. Gyere velem. - kezdett el egy sarokban lévő fotelhez húzni.  Ott leült a puha anygra, majd engem is az ölébe húzott.
- Ne haragudj. - suttogtam a vállába fúrva a fejem.
- Semmi baj. Sssh... Semmi baj. Csak nyugodj meg. Rendben? Nem haragszom. - ringatózott velem az ölében. Lassacskán sikerült megnyugodnom.
- Elmondod? - kérdezte lágyan.
- Én csak...ne haragudj. Csak egyszerűen nem tudok közönség elé állni. - Mondtam könnyeimet vissza tartva.
- Hé, nézz rám. - emelte fel a fejem. - Nincs semmi baj. Nem te tehetsz róla. - nyomott puszit a homlokomra, majd szorosan magához ölelt.
- Akkor van egy másik ötletem. - Felállított, ő is felállt, majd vissza nyomott a fotelbe.
- Maradj itt. - nyomott puszit a számra, majd...
Folyt. Köv.



A fehér farka ♡Harry Styles♡     ∆Befejezett∆Where stories live. Discover now