- Louis tényeg ennyire aggódik? - kérdeztem.
- Nagyon. - sóhajtott. - Ő ilyen típus, és ezt szeretem benne. - mosolyodott el szerelmesen.
- Ez édes. - mosolyodtam el, mire láttam hogy egy enyhe pír szalad az arcára. - Én is aggódok Harryért. Főleg azóta az eset óta. - gondoltam vissza a fájó múltra.
- Mi törrént? - karolta át a vállam.
- 15 voltam mikor összejöttem az egyik osztálytársammal. Ő is különc volt, ahogy én is. 17 évesen lefeküdtem vele. Ő volt nekem az első. 3 évig együtt voltunk. Ő kiment az egyik nap az erdőbe, de utána nem jött vissza. Megölték. Nem volt elég hogy pár héttel az előtt halt meg az anyám és a nevelőapám, még ő is. Teljesen összeroppantam. Aztán megismerkedtem egy Niall nevű sráccal, de gondolom ha ismered Lout akkor őt is. Ő segített egy darabig, de aztán már nem találkozgattunk, mivel ő Írországban lakott és vissza kellett utazzon, az anyja betegsége miatt. Úgy kerültem abba a kis faluba, ahol egy év múlva találkoztam a srácokkal, moat meg itt vagyok. - fejeztem be. Már nem érintett olyan melyen a téma, de nagyon fontos volt nekem Jake. Calum csendben halgatta a történetem.
- Sajnálom, hogy ez történt. - mondta szomorúan.
- Nem te tehetsz róla. És már túlléptem ezen. - 5 perc múlva már a hánál voltunk. Bent...
Folyt. Köv.
YOU ARE READING
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.