Ezzel lezártnak tekintettem a témát. De Harry nem épp...
- És mi lett volna ha az első szeretkezésünknél esel teherbe. Mi lett volna ha nincs gyógyszered? - kérdezte. - Akkor megtartottad volna a gyereket? - feszegette tovább a tűrőképességemet.
- Harry, most fáradt vagyok ehhez. - fordultam neki háttal.
- Szóval nem tartottad volna meg. - és itt telt be a pohár. Nagy lendülettel ültem fel az ágyon, majd mérgesen néztem Harryre. - Na jól hegyezd a füled, mert csak egyszer mondom el! Nem vagyok gyerek gyilkos! Megtartottam volna a gyereket. De ha nem muszáj nem akarok ilyen hamar anya lenni. Fogd fel! És ha most megbocsátasz, aludni akarok! - mondtam, majd a takarómmal és a párnámmal lementem a nappaliba, majd bekuckóztam magam a kanapéra. Én csak aludni akartam, de ő neeem! Neki most kell a gyerek témával aklatnia? És milyen kérdés volt az tőle?! Persze hogy megtarottam volna a SAJÁT gyerekem! Olyan bosszantó tud lenni néha, hogy nem igaz! Ezekkel a gondolatokkal nyomott el az álom. Reggel az ágyban keltem. Fura, pedig biztos hogy a kanapén aludtam el. Mikor oldalra pillantottam megláttam egy cetlit az éjjeli szekrényen.
Ne haragudj a tegnapért. Nem tudom mi volt velem. Valamikor éjfél körül hoztalak fel. Inkább én alszok a kanapén. Végülis én vagyok az aki megérdemli a kényelmetlen alvást. xoHarry
Utálom hogy nem tudok rá haragudni...
Folyt. Köv.
DU LIEST GERADE
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.