34

201 10 0
                                    

Lent Louis és Harry már az asztalnál ültek és ránk vártak. Én beültem Harry mellé, Louis-val szenben, Calum pedig az említett személy mellé, Harryvel szemben. A srácok jól elbeszélgettek, még én próbáltam arra koncentrálni hogy ne hányjam vissza a kaját. Valamiért ez most nem esett olyan jól, pedig imádom Harry fősztjét, főleg a spagettiét.
- Igaz Nancy? - hallottam meg Harry hangját, mire felkaptam a fejem.
- Mi? Ne haragudj, nem figeltem. - ráztam a fejem.
- Minden oké. Kicsit sápadtnanl tűnsz. - nézett rám furcsán Cal. Nem is éreztem valami jól magam. Megpróbáltam egy biztos pontra koncentrálni, nehogy elájuljak, de egy nagyon erős szédülés tört rám. A hangokat egyre tompábban hallottam, még teljesen meg nem szűnktek, a világ meg el nem holályosult. Mikor magamhoz tèrtem már az ágyban voltam. A fejem majd' szét hasadt, a torkom fájt, fáztam, és még sorolhatnám. Nyöszörögve nyitottam ki a szemem, mire nyílt az ajtó és Harry lépett be rajta valami gyógyszerrel és vízzel. Mikor meglátta hogy felkeltem, a gyógyszereket gyorsan letette, a vízzel együtt, majd leült mellém.
- Nincsen semmi baj, Alróság. Itt vagyok. - nyomott puszit, kissé izzadt homlokomra. Értitek, izzadok, de azért majd szét fagyok. Teljesen logikus.
- Hoztam fájdalom csiillapítót, sajnos lázcsillapító már nem volt, de Calum és Louis lementem a patikába...
Folyt. Köv.

A fehér farka ♡Harry Styles♡     ∆Befejezett∆Where stories live. Discover now