"Loss and return"
💖💖...
Bunyi Alunan muzik 'shape of you' kuat dipasang denga memenuhi kelam disko pada malam minggu itu,dari jauh Jayzenz shane sudah terperasan susuk tubuh milik Elsyamia Xandra yang tengah menarik dengan gaya yang sangat mempesonakan di atas pentas disko yang disediakan,diakui Elsyamia Xandra punya bentuk tubuh yang sangat mengoda dan mengancam biarpun orangnya tingginya sederhana sahaja.Melihat tubuh Elsyamia Xandra diseret beberapa orang lelaki Jayzenz shane bangun mengekorinya.
Memang cari dah cari penyakit sangat bila datang tempat ini dan menari begitu..mana-mana lelaki pun bernafsu melihatnya termasuk dia.
"KORANG NAK MAKAN PEREMPUAN YANG SALAH MONYET!!!"Sebaik sahaja berteriak begitu Elsyamia Xandra menendang dan menumbuk setiap tubuh dan tangan lelaki yang mahu merabanya.
"Wow!..tak berkesan ke pil yang kita bagi dia telan tadi..sampai betina ni kuat betul..kau bagi salah ubat ke mangkuk!!"lelaki-lelaki itu bergaduh sesama sendiri sambil mengerang kesakitan.
"Oh!..berani korang sabotaj aku..Dengan pil tak guna tu ye!!..patutlah lagu boleh bergoyang tak ingat dunia "Elsyamia xandra benar-benar mengamuk..patutlah hilang kesopanan dan tatatertib yang dijaganya..rupa-rupanya ada yang sabotaj dia.
Tapi untung dia masih punya kesedaran diri..tapi kenapa badannya rasa lain tetiba aje ni.
"Sebelum aku pecah telur burung korang satu-satu..baik cakap sekarang apa lagi yang korang bagi aku telan hah!!!"Elsyamia xandra mengamuk teruk dan mencapai sebatang kayu yang agak besar disitu."Ubat peransang nafsu.."kata Salah seorang lelaki itu,membuatkan muka Elsyamia Xandra jadi panas.
"Korang blah sekarang sebelum aku habiskan korang satu-satu!!"jerkah Elsyamia Xandra dengan muka garangnya.
Setelah lelaki-lelaki tak guna itu bertempiaran lari,Elsyamia terkejut apabila seseorang sudah mengacukan pistol di kepalanya,dan kerana rasa mahu hidup lagi dia mengikut setiap arahan yang diberikan kerana dia tahu nanti tidaklah terlalu susah untuk melarikan diri kerana dia mempunyai kepakaran dan kelicikan yang sangat hebat dalam mempertahankan diri,dimana dia belajar semua itu biarlah menjadi rahsia.
💖💖..
ELSYAMIA XANDRA
Menjerit geram apabila tubuhnya ditolak masuk ke dalam sebuah kondominium yang sangat mewah.Nampaknya si pemangsa malangnya seorang lelaki kaya kerana mampu memiliki kondominium semewah ini.
"Kau pergi bersihkan diri..Kerana aku tidak mahu berhadapan dengan sesorang yang sudah dipegang lelaki sesuka hati..aku rasa jijik!!"Pantas Elsyamia Xandra berpaling,kenal sangat dia pemilik suara itu,
itulah manusia yang di anggap musuh tradisinya..Dia terkejut besar tapi berusaha mengawalnya sebaik mungkin."Bagi saya keluar daripada sini sekarang sebelum..K fine saya pergi mandi sekarang.."tergesa-gesa Elsyamia Xandra membolos ke arah satu pintu bilik yang sudah terbuka,hatinya rasa lain apabila melihat ke arah Jayzenz shane dia rasa..rasa berghairah!..Alamak teruklah!!.
Elsyamia xandra mengutuk diri sendiri..kalau dia tidak terjebak untuk turut serta meraikan hari salah satu kawannya di kelab itu,semua ini tidak akan terjadi dan dia tidak akan terjumpa dengan Jayzenz shane.
Elsyamia xandra mula menanggalkan pakaiannya dan membiarkan air jatuh membasahi tubuh langsing nya.
Dirinya semakin rasa terangsang,Elsyamia Xandra mengigit bibir..menghindari 'kemahuan' yang meronta-ronta itu.
Setelah berulang-ulang kali menahan ke inginan yang tidak dapat ditahan-tahan lagi,Elsyamia Xandra membalut tubuhnya dengan tuala dan keluar daripada bilik mandi itu.
Dia menghampiri Jayzenz shane yang tengah santai baring di atas tilam dengan tidak berbaju..semakin lain pulak rasa hati Elsyamia Xandra..Jayzenz shane ni mahu kena rogol dengan dia ke??!!rungut hati Elsyamia Xandra geram.
"Sinis ada simpan ubat tidur ke?"Soalnya keras..Mungkin bila menelan pil tidur nanti dia akan mengantuk dan terus tertidur..dan rasa ghairahnya kerana ubat perangsang nafsu itu akan hilang dan esok dia boleh bangun dengan senang hati.
"Nak mati ke..makan pil bercampur-campur.."sinis Jayzenz shane dengan muka dinginnya.
"Ala..kalau mati pun saya akan mati sorang-sorang..cepatlah saya nak ubat tidur tu.."Elsyamia xandra mengaru-garu kepalanya dengan rasa gelisah.
"Kau tengah teransang erk?!"ejek Jayzenz shane ketawa sinis,sebenarnya dia sudah mendengar segala-galanya dengan jelas apa yang Elsyamia Xandra katakan pada lelaki yang cuba mengambil kesempatan terhadap gadis itu dan dia kagum dengan cara Elsyamia Xandra mempertahankan dirinya..hebat!!.
"Saya minta baik-baik kan..Jadi jawadlah baik-baik..kalau macam tu..hantar saya balik sekarang..lama-lama saya kat sini tergadai pulak body awak nanti!!"kata Elsyamia Xandra geram.
Next👉...
YOU ARE READING
THE WIFE (Complete)✔
RomanceKahwin paksa itulah yang terjadi kepada seorang lelaki yang sempurna daripada segala-galanya,Cinta?..Tidak mungkinlah!, kerana dia menganggap cinta itu pelaburan yang tidak langsung menguntungkan..Perempuan?petik jari sahaja berebut-rebut mereka unt...