para 12🌹

12.7K 255 1
                                    

"The something "

💖💖.
ELSYAMIA XANDRA
Keluar daripada bilik mandi itu dengan perasaan berbaur-baur..Dia takut berhadapan dengan Jayzenz shane dalam situasi tegang seperti ini.

Nafasnya ditarik dan dilepaskannya dengan kasar,bathrobe Yang tersarung di tubuhnya diperkemaskan,apabila dia melihat Jayzenz shane sudah terlena Elsyamia Xandra menarik nafas lega,Elsyamia Xandra mahu keluar dari bilik tidur Jayzenz shane tapi berkunci pulak..matilah!!.

Malas menahan rasa mengantuknya Elsyamia Xandra menaiki tilam Jayzenz shane dan berbaring selamba di atas tilam lelaki itu..peduli apa kalau Jayzenz shane memarahinya kerana tidur disini..Kerana salah Jayzenz shane kerana mengunci pintu itu.
Selang beberapa minit kemudian Elsyamia Xandra tertidur terus.

Tidur Jayzenz shane terganggu apabila terasa nafas seseorang menampar lembut bawah ketiaknya,Jayzenz shane mengeluh lembut apabila sebaik sahaja matanya dicelikan,pandangan matanya menjamah Elsyamia Xandra yang tidur kelenaan dibawah ketiaknya itu,wajah Elsyamia Xandra nampak sangat tenang dan comel!.

Biasanya cerita-cerita kahwin terpaksa ni..Si watak isteri sangat takut dan tidak berani tidur sekatil dengan si suami,semuanya terjadi gara-gara rasa malu dan janggal dan selepas itu memerlukan masa berbulan-bulan untuk membiasakan diri..Sebelum akhirnya bersama dalam Erti kata sebenarnya,tapi tidak Elsyamia Xandra gadis itu kelihatan sangat selesa tidur bersamanya,Atau mungkin kerana Elsyamia Xandra punya kehidupan yang sangat sosial membuatkannya sangat biasa tidur sebelah lelaki hingga langsung tidak rasa kekok tidur dalam berkeadaan begini dengannya.

Jayzenz shane merenung dan membelai rambut Elsyamia Xandra,patutkah dia membuat perubahan dalam perhubungan mereka?Melepaskan Elsyamia Xandra adalah tidak mungkin..Dia sudah berjanji kepada kedua-dua orang tua mereka dan haruskah Elsyamia Xandra mula dibelai selayaknya seorang isteri?bagaimana mana pulak permulaan yang harus dilakukannya? Berterusan mengutuk Dan memarahi Elsyamia Xandra bukanlah satu tindakan yang sangat profesional..Jayzenz shane melepaskan nafas beratnya.

Baik atau buruknya Elsyamia Xandra tetap adalah isteri kepadanya,dia akan mengubah cara hidup Elsyamia Xandra yang terlalu sosial itu,dia tidak mahu gadis itu berterusan merosakkan diri sendiri.

Adakah Jayzenz shane sanggup mengiktiraf Elsyamia Xandra sebagai isterinya pada mata umum?tapi hatinya ragu lagi..Tidak sanggup rasanya dia membayangkan bekas kekasih dan kekasih Elsyamia Xandra mengetawakannya,seorang lelaki bergelar jutawan dan merupakan lelaki pujaan setiap wanita..punya isteri yang suka bersosial dan berskandal,kenyataan itu sangat memalukan bagi lelaki bernama Jayzenz shane.

Hatinya ragu-ragu dan menjadi keliru kembali untuk melakukan tindakannya di awal tadi,Elsyamia Xandra yang kelenaan itu..sedikit bergerak-gerak,Jayzenz shane pura-pura tidur kembali tidak mahu tertangkap tengah memikirkan dan memerhatikan Elsyamia Xandra sejak dari tadi.

"Selesanya...."Elsyamia xandra menguman dengan mata terpejamnya,memeluk tubuh sasa Jayzenz shane yang tidak berbaju itu,malah sempat lagi dia membuat nakal dengan menghidu bau wangian leher Jayzenz shane,dengan bibirnya menyentuh lembut tengkuk lelaki itu.

Jayzenz shane rasa sangat berdebar-debar dan lain macam,Elsyamia Xandra berjaya mengoda nafsunya hanya dengan bertindak begitu sahaja..dahsyat kut!!.

Jayzenz shane menolak kepala Elsyamia Xandra dengan agak kasar,sehingga membuatkan Elsyamia Xandra mendengus kuat dan terbangun,Jayzenz shane dipandang dengan renungan tidak puas hati.

"Awak ni kenapa?!"
"Kau tidur..melebihi had yang aku berikan..kau boleh siap peluk-peluk aku!"

"Ala...macamlah tidak pernah kena peluk dengan perempuan..cumanya mereka itu kekasih awak..tapi saya ni wife awak..Wife yang dikahwini terpaksa..memang rasa feel itu tidak ada ketika bersama saya kan..Lelaki semua nak yang buat mereka rasa seronok aje!"Elsyamia xandra menyindir sinis dan selamba memejamkan matanya kembali..haih mengantuknya,selimut Jayzenz shane ditarik menutupi sehingga menutupi wajahnya.

Jayzenz shane mengetap bibirnya,adakah Elsyamia Xandra cuba mengatakan,mereka berdua Sama-sama menjalani kehidupan sosial yang sama..Tidak!!,Dia mengakui sering mengheret perempuan ke sana ke mari,tapi hanya sekadar berteman makan-makan dan bershopping sahaja,kalau sampai ke bilik tidur dan hotel-hotel,itu belum lagi dilakukannya,dia tidak mahu perhubungan yang sangat bebas itu..akan membawa penghancuran dan babak ceritanya,walaupun sekarang banyak kaedah 'perlindungan' dia tetap berkeras hati tidak mahu melakukannya,tidak mahu dia membayangkan harus berhadapan dengan wanita bersama perut yang membuyut satu ketika nanti..mengaku itu anaknya,

Sekaligus mengecewakan harapan mereka yang sudah pergi,Jayzenz shane benar-benar tidak akan pernah mahu mengambil risiko itu.

Sosial kehidupan Elsyamia Xandra akan di ubah secepat mungkin,dia tidak mahu Elsyamia Xandra terlanjur mengandungkan anak kekasihnya,Elsyamia Xandra hanya boleh melahirkan zuriatnya..tapi bolehkah dia menerima perempuan yang sudah ditebuk beberapa kali untuk menampung keturunannya?,tapi kalau bukan Elsyamia Xandra siapa lagi?Dia tidak mungkin akan berkahwin lain..Hanya Elsyamia Xandra sahaja yang menjadi isterinya.

Dia tahu Elsyamia Xandra banyak membuat kesilapan dalam kehidupan sosialnya, tapi janjinya kepada keluarga mereka lebih utuh dan kuat mengatasi segala-galanya.

Akhirnya Jayzenz shane bangun dengan perasaan berkecamuk melangkah ke bilik mandi,dia perlu bertenang dan bersabar,bertengkar dengan Elsyamia Xandra bukannya satu kebaikan..buat pertama kalinya Jayzenz shane mengalah dengan seorang perempuan,keluhan kasar dilepaskannya.

THE WIFE (Complete)✔Where stories live. Discover now