Elsyamia Xandra mula menanggalkan pakaian yang dipakainya seharian itu ketika langkahnya sudah menjejaki ruang bilik tidurnya..tubuhnya rasa sangat melekit kerana berpeluh akibat pertarungan dia dengan Nathan tadi,
Ketika dia sudah menanggalkan bra nya..Elsyamia xandra terkejut dan spontan menutup bahagian dadanya yang terdedah setelah dia bertemu pandang dengan Jayzenz shane yang turut kelihatan kaku melihatnya begitu,
Ataupun secara logiknya melihatnya sudah berbogel disitu..Elsyamia xandra mengetap bibirnya..mukanya terasa sangat panas..Dia merasa sangat malu yang amat sangat,
Padahal selama ini mana pernah dia malu,dalam berkeadaan begini ketika bersama Jayzenz shane..cuma sejak ingatannya jadi pulih ni personalitinya jadi berbeza sangat.
Jayzenz shane menghampiri Elsyamia Xandra,Dia mencuba mengawal nafsunya yang bergelora hebat apabila melihat Elsyamia Xandra berkeadaan begitu..hampir dua minggu dia tidak dihidangkan dengan tubuh seksi Elsyamia Xandra yang sangat menggiurkan nalurinya hampir setiap malam,
"Tepilah..aku nak ambik seluar kecik aku.."Jayzenz shane menolak tubuh Elsyamia Xandra menjauhi Almari pakaian mereka disitu..Dia mengawal nafsunya sehabis mungkin.
Tiba-tiba lampu bilik menjadi gelap gelita..Elsyamia xandra meneguk liur..Elektrik terputus ke?!!
Tubuh sasa Jayzenz shane yang masih berdiri tidak jauh daripadanya dipeluk seerat mungkin..Elsyamia xandra takut dengan gelap.
"Awak..saya tidak suka gelap.."rengek Elsyamia Xandra lembut..tergodanya dia dengan wangian tubuh Jayzenz shane yang dipeluknya itu.
"Tak suka gelap jangan peluk aku!!"kata Jayzenz shane tergelak..perasaan semakin jadi lain apabila bahagian dada Elsyamia Xandra yang terdedah itu sudah melekap rapat di tubuhnya..nafsunya semakin bergelora hebat.
"Kejap aje kut..''Elsyamia Xandra merengek lembut lagi.
Jayzenz shane merenung kesal..Elsyamia xandra ni memang nak kena 'makan' agaknya..Dia semakin hilang sabar untuk mengawal keadaan kemahuannya terhadap Elsyamia Xandra kali ini.
"Jangan salahkan aku bila aku ambil kesempatan dengan kau..macam sekarang ni Elsyamia Xandra.."Jayzenz shane menolak tubuh Elsyamia Xandra ke arah katil yang mampu dilihatnya melalui sedikit cahaya sinaran bulan yang menembusi tingkap bilik tidur itu.
"Awak lelaki yang gatal!"Elsyamia xandra mencebik geram,nak minta teman seketika pun susah..Apa punya laki ni!!!.
"Jangan berangan sangat sayangku..Orang tak mahu aku pun tak hingga..macamlah aku tidak pernah tengok body kau tu.."Jayzenz shane tersenyum sinis..Mahu menyakitkan hati Elsyamia Xandra.
"Awak ni kan..."
Belum sempat Elsyamia Xandra mahu berbalah kata dengan Jayzenz shane lagi,Elektrik terserlah kembali menghidupkan lampu yang terpadam terserlah adik..kini bilik tidur yang gelap itu bercahaya kembali.
"Apa tengok-tengok!!..nak kena korek mata tu ke.."Elsyamia xandra bangun daripada katil itu dan menuju ke bilik air untuk mandi,sakitnya hati dia dipermainkan Jayzenz shane begitu.
Bukannya mahu memujuknya kerana membuatkan dia merajuk petang tadi,terseelahadiengokapi Jayzenz shane malah Jayzenz sengaja membuatnya marah dan merajuk lagi.
Setelah setengah jam merendamkan tubuh di dalam jakuzi besar itu,Elsyamia Xandra akhirnya bangun dari dalam jakuzi itu dan mengambil tuala kemudiannya tuala itu dibalut ke tubuh langsingnya
Hilang sedikit rasa geramnya kepada Jayzenz shane hari ini,Elsyamia Xandra berdiri kaku sekejap sebelum memulas tombol pintu bilik mandi itu,
Ketika kakinya menjejaki ruang bilik tidur itu,kelibat Jayzenz shane sudah hilang..Elsyamia xandra mengigit bibirnya kesal..nampaknya bertambah lagi episod malam tidurnya tanpa Jayzenz shane.
Ketika Elsyamia Xandra keluar daripada bilik tidur itu dengan niat untuk ke bahagian dapur,dia terkejut mendengar suara tinggi jayfarez shane yang sangat kuat memarahi sesorang..Di bahagian ruang tamu.
"Aku cuma bagi kau jaga wife aku!!..yang kau berani sangat buat yang lebih daripada sekadar tugas yang diberikan kenapa?!!!..sikap tak amanah kau ni hampir membuatkan Wife aku dicederakan lagi..aku benci dengan manusia yang melanggar perintah aku tahu tak!!!"suara jerkahan Jayzenz shane sangat kuat itu membuatkan Elsyamia Xandra kecut perut.
"Maaf tu..Tuan. .Saya yang salah.."
Dino?!!..Mendengar suara Dino Elsyamia Xandra terkedu,ternyata Dino yang dimarahi Jayzenz shane..Dan dia adalah penyebab nya. .Elsyamia xandra sangat yakin!
Kakinya melangkah berat menuju ke ruang tamu itu,melihat pistol yang berada dalam genggaman Jayzenz shane Elsyamia Xandra menggigil..Kenapa sampai begini sekali Jayzenz shane marahkan Dino??adakah Dino sudah menceritakan apa yang terjadi hari ini??!!
"Kalau apa-apa jadi pada wife aku..aku tidak akan bertolak ansur dengan kau..mulai daripada sekarang kau bukan lagi bodyguard wife aku..kau aku berhentikan!!"Jayzenz shane meraup kasar wajahnya yang kelihatan sangat kusut,ternyata Nathan masih lagi menganggu Elsyamia Xandra,bodohnya kerana biar lelaki tak guna tu hidup lagi.
"Arrgghhh!!!!"Jayzenz shane menolak meja sofa yang berkaca itu dengan kuat sehingga jatuh dan pecah berderai.
Anthony dengan Adelina turut membisu,kali meraka ini takut untuk bertindak mengawal kemarahan Jayzenz shane.
Jayzenz shane benar-benar sudah hilang kawalan,Jayzenz shane kembali duduk di sofa itu dengan meraup wajahnya..rambutnya dicengkam kuat..Dia benar-benar sangat marah!.
YOU ARE READING
THE WIFE (Complete)✔
RomanceKahwin paksa itulah yang terjadi kepada seorang lelaki yang sempurna daripada segala-galanya,Cinta?..Tidak mungkinlah!, kerana dia menganggap cinta itu pelaburan yang tidak langsung menguntungkan..Perempuan?petik jari sahaja berebut-rebut mereka unt...