Pagi itu..
"Jayzenz bangunlah.."Elsyamia xandra membangunkan Jayzenz shane yang masih tidur dengan pulasnya itu."Aku boslah tidak akan ada sesiapa yang berani pertikaian kenapa aku datang kerja lambat.."Jayzenz bersuara dengan mata yang dipejamkan,dia masih mengantuk lagi kerana apa yang dilakukannya bersama Elsyamia Xandra malam tadi dan awal pagi ini.
"Terpulanglah..tapi saya kena pergi kerja juga.."Elsyamia xandra membetulkan tuala yang membaluti tubuhnya kerana tersingkap apabila dia duduk membangunkan Jayzenz shane tadi.
Jayzenz shane yang tergoda dengan haruman wangian syampu dan sabun tubuh yang Elsyamia Xandra gunakan..memcelikan matanya perlahan-lahan.
Mengigit bibir Jayzenz shane kerana sangat tergoda dengan tubuh Elsyamia Xandra yang hanya bertuala seksi paras paha milik isterinya itu..cantik!! Jayzenz shane mula membayangkan yang nakal-nakal sudah.
Elsyamia xandra kelihatan mengaru-garu kepalanya melihat ke arah isi Almari pakaian yang sudah terbuka luas itu,Elsyamia Xandra masih memerhatikan pakaian yang sesuai untuk dipakainya.
Elsyamia xandra yang leka memerhatikan Pakaiannya itu tersentak apabila Jayzenz memeluk tubuhnya dari arah belakang dengan erat.
"Temankan aku mandi.."Jayzenz shane merengek mencium belakang leher Elsyamia Xandra dengan sentuhan yang mengoda.
"Pergilah mandi sorang-sorang..Saya tengah nak ambik masa berfikir untuk pakai pakaian apa hari ni.."Elsyamia xandra menolak lembut kemahuan Jayzenz shane itu.
Lagipun dia harus tampil dengan penugasan karisma dan yakin kerana hari ini dia mahu membuat perhitungan dengan Lelaki yang bernama Nathan.
Dia sudah menyiasat sendiri dimana keberadaan Nathan,Melalui maklumat yang diperolehi daripada iphone milik Jayzenz shane itu.
"Pakai aje mengikut kebiasaannya..Sekarang ni kau temankan aku mandi dulu.."Jayzenz shane memusingkan perlahan tubuh Elsyamia Xandra supaya mengadapnya.
"Saya dah siap mandi..awak mandilah sendiri ye.."Lembut Elsyamia Xandra menuturkan kata-katanya dan betapa terpukaunya Jayzenz shane dengan suara lembut Elsyamia Xandra yang begitu mengetarkan nalurinya itu.
"Aku mahu kau yang temankan.."Jayzenz shane memaut pinggang Elsyamia Xandra dan bibirnya dibenamkan ke leher Elsyamia Xandra dengan ciuman yang hangat dan mengoda.
"Jayzenz..."
"I love You Elsyamia Xandra.."Elsyamia xandra terkedu dengan luahan cinta Jayzenz shane dan kali ini dia tidak berdegil lagi dan membiarkan sahaja Jayzenz shane mengangkat dan memeluk tubuhnya sehingga ke bilik mandi sekali lagi.
Saat tubuh mereka sudah tenggelam separuh dalam jakuzi yang mewah dan besar itu..Elsyamia xandra memegang lembut wajah Jayzenz shane dan merungkai ciuman ghairah Mr.Husbandnya di lehernya yang mungkin sudah jelas tertinggal kesan-kesan merah itu..memandangkan itu merupakan kegemaran utama Jayzenz shane mendaratkan ciuman panas bibirnya.
Tapi Jayzenz shane tetap sukar melepaskan rangkulannya di pinggang Elsyamia Xandra,Dia mahu memeluk dan bermanja dengan Elsyamia Xandra sehingga dia rasa puas untuk seketika.
"Jayzenz.."
"Aku cuma tidak dapat nak biarkan kau jauh daripada aku biarpun hanya tinggal beberapa inci sahaja..aku nak bersama kau aje..perlukah aku melakukan percutian berdua dengan kau..supaya kau boleh bersama aku 24 jam?"Jayzenz shane mengusap lembut belakang badan Elsyamia Xandra yang jelas tidak dibaluti apa-apa ataupun ditutupi seurat benang pun..dia rasa begitu romantis bila mereka sama dalam keadaan yang begini."Yang tu saya tak mahu buat lagi..lagipun saya masih fobia untuk naik pesawat yang terbang tinggi..menakutkan sangat!"Elsyamia xandra bersuara dengan lenggok manjanya..Jayzenz shane diberikan senyuman yang paling manis.
Tergoda dengan senyuman manis Elsyamia Xandra yang dilihatnya itu Jayzenz shane mencium bertalu-talu pipi kemarahan Elsyamia Xandra,sehingga Elsyamia Xandra mula merengek manja dengannya.
"Aku rasa aku nak bawak kau berkurung satu minggu dekat kondominium peribadi milik kita..aku nak kita beromance kat situ 24 jam.."Jayzenz shane bersuara dengan renungan yang begitu mengoda.
"Tak naklah..Saya lagi suka tinggal kat banglo ini..Kerana ada Adelina untuk berkawan.."Elsyamia xandra mengusap lembut rambut Jayzenz shane..Jayzenz shane sememangnya lelaki yang sangat kacak! Dan betapa bertuahnya dia kerana menjadi pilihan Jayzenz shane sehingga ke tahap ini.
"Adelina tu cerewet sangat xandra .."
"Tapi dia baik.."
"Baiklah..kalau itu yang buat kau rasa selesa juga..aku ikut aje.."Jayzenz shane mencuit lembut pipi Elsyamia Xandra."Thanks you.."Elsyamia xandra mengucup lembut bibir Jayzenz shane lama,sehingga ciuman itu membawa rasa yang berdebar dan meronta-ronta dalam jiwa mereka berdua.
Jayzenz shane bingkas mengangkat tubuh Elsyamia Xandra keluar daripada jakuzi mewah itu..
Tubuh Elsyamia Xandra yang sudah dibaringkan diatas tilam ditindih dengan perasaan yang penuh keinginan yang sangat menguasai dirinya saat ini,Pagi itu sekali lagi Elsyamia Xandra dibawa melayari keindahan cinta yang diberikan kepadanya Elsyamia Xandra,
Mereka sangat asyik memadu asmara sehingga terlupa akan apa yang mahu dilakukan sebenarnya,Elsyamia Xandra tewas lagi dalam rangkulan dan belaian cinta Jayzenz shane yang begitu dalam sekali pagi itu.
.
YOU ARE READING
THE WIFE (Complete)✔
RomanceKahwin paksa itulah yang terjadi kepada seorang lelaki yang sempurna daripada segala-galanya,Cinta?..Tidak mungkinlah!, kerana dia menganggap cinta itu pelaburan yang tidak langsung menguntungkan..Perempuan?petik jari sahaja berebut-rebut mereka unt...