1. Bölüm

524 41 7
                                    

29 Mayıs 2018

Ölümünün üzerinden yaklaşık on iki gün geçti.
Sensiz geçen koskoca on iki gün. Keşke şuan burda olsaydın da bu satırları yazmasaydım.

Eğer o gün kurtulsaydın sana öyle bir sarılırdım ki, bir daha ayrılamazdın benden. İzin vermezdim gitmene. Sıkıca sarar, göğsümden çıkmana izin vermezdim.

Şuan bu satırları yazarken kağıdın üzerine biraz gözyaşı düşüyor ama umursama bunları.

Çünkü ben, tıpkı seninde istediğin gibi, her şeye rağmen gülümsüyorum sevgilim. Gözün arkada kalmasın.

~Min Yoongi~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Genç oğlan yaklaşık on iki gündür tuttuğu günlüğü kapattı. Kalemini üstüne koydu ve ayağı kalkıp balkona çıktı.

Kız gittiğinden beri kendisi ve arkadaşları kızların evlerinde kalıyorlardı. Genç oğlan ise asla kızın odasından çıkmıyordu.

Genç oğlan, bakışlarını gökyüzüne çevirdi. O yıldızlardan birinin sevdiği kızın ruhu olduğuna kendini inandırmıştı. Öyleydi de.

Gözlerinden bir damla yaş daha düştü oğlanın. Ama yinede gülümsedi. Her şeye rağmen yine de gülümsedi. Çünkü sevdiği kız böyle istemişti.

Kendini iyi hissetmiyordu, asla da hissetmeyecekti. İleride yeni birini bulsa da, evlense de hatta çocuğu bile olsa yine de kendini iyi hissetmeyecekti.
Çünkü o aşıktı. Hiç olmadığı kadar aşıktı. Çok özel, çok güzel birine aşıktı. Bu yaşadıkları o kadar özeldi ki biri ona bunları unutturmaya çalışsa başaramayacakmış gibiydi. Gerçekten de öyleydi belkide.

"Ne olursa olsun..."

Diye başladı genç oğlan. Kendi kendine konuşur gibi değilde daha çok gökyüzünde ruha dönüşmüş olan sevgilisiyle konuşuyordu.

"Ne olursa olsun seni asla unutmam Açelya. Meleğim benim."

Derin bir nefes aldı ve

"Koruyucu Meleğim."

Diye devam etti genç oğlan.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm Sonu

Koruyucu Melekler² || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin