Yoongi'ye dönüp gülümsedim.
Ben
"Bir şey yok. İyiyim ben. Sadece aklıma bir şey geldi."Yoongi
"Ne geldi?"Ben
"Çocukların çekimleri için yeni kıyafetler gelecekti sanırım."Yoongi
"Ah doğru. İçeride bakarız onlara. Hadi gidelim."Başımla onaylayıp koluna girdim ve beraber şirketten içeri girdik.
Ben fotoğraf stüdyosuna giderken o da müzik stüdyosuna doğru yol aldı.
İçeri girdiğimde TXT üyeleri yeni kıyafetlerini giymiş tahminimce beni bekliyorlardı.
Ben
"Geldim çocuklar. Hadi başlayalım. Önce tekli alacağım."Çantamı masaya bırakırken elime fotoğraf makinemi aldım. Julian düğünden sonra butik açmaya karar vermişti. Şuansa yüksek olasılık Rüya'yla beraber dükkan bakıyorlardır.
Anlaşılan editlerimi kendim yapacaktım artık. Neyse sorun değil.
Üyelerin teker teker fotoğraflarını çekmeye başladığımda gözümün önüne gelen görüntüyle yutkundum. Şuan karşımda, üzerinde harika kıyafetleri olan Yoongi bana bakarak poz veriyordu.
Hızlı davranarak fotoğrafını çektiğimde makineden fotoğrafa bakmaya başladım. Ama gördüğüm Kai ile bakışlarımı makineden çektim. Karşımda Kai'yi gördüğümde kaşlarım çatılmıştı.
Yine olmuştu. Dudaklarımı birbirine bastırıp başımı iki yana salladım ve kendime geldim.
Hızlıca diğer üyeleri de çektikten sonra bu sefer toplu fotoğraflarını çekmeye başladım.
Harika olmuştu.
Ben
"Harikaydınız çocuklar. Bu son kombindi."Hepsi de sevinçle teşekkür ettiğinde ben de gülümseyerek önemli olmadığını söyledim.
Sonunda hepsi kendi kıyafetlerini giyip stüdyodan çıktığında ben de bilgisayarımın başına geçip fotoğrafları editlemeye başladım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Rm)
You can call me artist (artist)
You can call me idol (idol)
Anim eotteon dareun mwora haedo
I don't care(Jhope)
I'm proud of it
Nan jayurobne
No more irony
Naneun hangsang nayeossgie(Suga)
Songaragjil hae, naneun jeonhyeo singyeong sseuji anhne
Nareul yoghaneun neoui geu iyuga mwodeun gane(Rm)
I know what I am
I know what I want
I never gon' change
I never gon' trade
(Trade off)Hızlıca gözlerimi kırpıştırıp kaşlarımı çattım.
Gözümün önünde canlanan başka bir sahneydi ve bu sefer bizimkileri konser verirken görmüştüm.
Hızlıca elime bir kağıt alıp şarkıdaki sözleri yazdım.
Gerçekten bu gördüğüm şeylere bir açıklık getirmem gerekiyordu artık.
Sözleri yazdıktan sonra kağıdı çantama koydum. Etrafı topladıktan sonra telefonumu ve çantamı alıp stüdyodan çıktım.
Şirketten hızla çıktığım için Yoongi'ye haber vermeyi unutmuştum. Bir taksi çevirdikten sonra binip evin adresini verdim. Ardından telefonumdan Yoongi'ye bir yere gideceğime ve hemen döneceğime dair bir mesaj attım.
Taksi evin önünde durduktan sonra ücreti ödeyip aşağı indim. Evden kendi arabamın anahtarını aldıktan sonra hızlıca çıkıp arabama bindim.
Ardından uzun zaman önce gittiğim yere sürmeye başladım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arabamı park edip aşağı indiğimde saatin öğleden sonra beşe geldiğini gördüm.
Önümdeki okula bakıp derin bir nefes aldım.
Bayan Darbus'un yanına gelmiştim.Ve ayrıca bu okulun şehir merkezinden bu kadar uzakta olması canımı sıkıyordu. Arada bir saatlik yol vardı.
Düşüncelerimden ayrılıp okula girdim ve öğrencilerin bakışları eşliğinde bayan Darbus'un odasına doğru yol aldım. Merdivenlerden üst kata çıktığımda koridorun sonundaki odaya doğru yürümeye başladım.
Kapının önüne geldiğimde yavaşça tıklattım.
Bayan Darbus
"Girin!"İçeri girdiğimde bakışları bana dönmüştü.
Gülümseyerek ayağı kalktığında ben de gülümsedim.
Bayan Darbus
"Hoşgeldin hayatım. Balayından döndüğünüzü bilmiyordum."Ben
"İkimizin de şirkete dönmesi gerekiyordu."Bayan Darbus
"Ah neyse. Bir şey ister misin?"Ben
"Ah hayır. Sadece bir konu hakkında konuşmak için gelmiştim."Kaşları hafif çatıldığında masanın önündeki koltuğa oturdum. O da kendi koltuğuna oturmuş ellerini masanın üzerinde birleştirmişti.
Bayan Darbus
"Seni dinliyorum."••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm SonuOlaaa
Son uc bölüm kaldi bea😢
Neyse artik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Melekler² || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Her şey kaldığı yerden devam ediyor gibi... •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Başlangıç: 22/07/2019 Bitiş: 08/08/2019