30. Bölüm

398 40 28
                                    

10 Mayıs 2019
Yoongi'den

Sadece bir hafta kalmıştı. Bir hafta sonra her şey bitiyordu.

Son bir aydır Oliks ve diğerleri eğitime başlamıştı. Bir nevi alıştırma yapıyorlardı.

Bize ise özel gücümüz olmadığından lazım olur diye kılıç verilmişti. Bu yüzden son beş aydır kılıç eğitimi alıyorduk.
(Kılıçlar medyada)

Şuan ise diğerleriyle bahçede oturmuş kızları izliyorduk.

Namjoon
"Onlar kesinlikle harikalar."

Jungkook
"Ben de öyle olmak isterdim."

Ben
"Ben Açelya'nın yerinde olmak isterdim."

Jin
"Dünyanın en önemli gücüne sahip olmak mı? Gerçekten güzel."

Gülüp başımla onayladım.

Bir hafta sonrası için gerçekten heyecanlıydık. Bu sefer hazırlıklıydık. Geriye sadece kurucunun ruhları canlandıraması kalıyordu.

Açelya'dan

Olmuyor!
Olmuyor!
Olmuyor!!!

Sinirle odada volta atarken diğerleri de yatağa oturmuş bana teselli vermeye çalışıyorlardı.

Alexa
"Sakin ol biraz."

Ben
"Bulamıyorum diyorum."

Bütün anahtarları bulmuştum. Tabi kurucu anahtarım dışında.

Anahtarlar haricinde harika bir okçu olmuştum. Iskalama olasılığım %1 falandı.
Kendimi o yönden çok iyi hissediyordum ancak hala son anahtarı bulamıyordum.

Derin bir nefes alıp gözlerimi yeniden kapattım.

17 Mayıs 2019
Savaş Günü

Oliks sabah erkenden kalkmış ve Ayrin'le beraber diğerlerine kahvaltı hazırlamışlardı. Vakit gelmişti.

Hep beraber kahvaltı ettiklerinde neredeyse hepsi heyecandan bir şey yiyememişti.

Bu yüzden sofrayı toplayıp bahçede antrenman yapmaya devam ettiler. Kızlar güçleri üzerine çalışırken diğerleri ise kılıçlarıyla çalışıyordu.

Diğerlerine kılıç eğitimini Ayrin vermişti. Kendisi bu işte oldukça iyiydi.

Açelya ise hala son anahtarı bulamıyordu.

Vakit yaklaşırken son bir kez daha gözlerini kapattı ve sakin oldu.

Ailesine geri dönmek için bunu yapması gerekiyordu.

O sırada içeri Alexa ve diğerleri girmişti.

Alexa
"Gözlerini kapat ve sakin ol. Anahtarı bilinç altında bulacaksın ancak alamayacaksın."

Açelya'nın kaşları çatılmıştı. Ama umursamayıp gözlerini kapattı ve zamanda geriye gitmeye başladı. Eskilere gitmeye devam ederken garip bir şekilde görüntüler çocukluğuna gitmişti.

Kaşları çatılırken ilk defa böyle bir şey oluyordu.

Aniden vücuduna esen soğuk rüzgarı hissettiğinde kaşları çatıldı. Gözlerini açtığında kendisini sarayın çatısında bulmuştu.

Açelya
"Bu da ne? Neden burdayım? Buraya nasıl geldim?"

Açelya'dan

Ne yapacağım burda?

Alexa
"Açelya vakit yaklaştı!!! Anahtar sarayın bir yerinde!!! Onu bulman gerek!!!"

Zor bela saraya girdikten sonra odalara bakmaya başladık.

Owen
"İlk anahtarı bulduğun yer."

Balkon
İlk balkonda buldum.

Hızlıca üst kata çıkıp balkon kapısına doğru yürüdüm ve hızla açtım. Karşımda havada parlamakta olan anahtarı bulduğumda hızlıca gidip elime aldım. Şuan mutluluktan ağlayabilirdim.

Hızlıca balkondan çıkıp aşağı indim. Ruh küresine gitmem gerek. Saraydaki en büyük küreydi ve ruhların canlanacağı zaman ortaya çıkıyordu.

Hızlıca yayımı aldığım kütüphaneye girdim. Tamda karşımdaydı.

(Bunun biraz daha küçüğünü düşünelim lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunun biraz daha küçüğünü düşünelim lütfen.)

Yanda bulunan cam fanusa ilerleyip aceleyle son anahtarı da koydum.

Ardından hızlıca küreye ilerledim. Derin bir nefes alıp ağzımı açtım.

Ben
"Ben yeni kurucu Açelya Aydemir. Vakit geldi. Canlanma zamanı."

Yazardan

İblisler elbette sorun çıkacaktı. Her canlanma sırasında kurucular ve iblisler bir anlaşma yapardı.
Geçen seneki savaşta canlanmaya izin verme suretiyle en büyük iblis Lucifer canlanacaktı.

Bir tarafta melekler, bir tarafta iblisler belirmişti kürenin üzerinde.

İblisler
"Şartlarımız var."

Açelya şaşırmamıştı.

Açelya
"Dinliyorum."

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm Sonu

Acaba iblisler ne isteyecek??
Bölüm hakkında düşünceleriniz neler?

Koruyucu Melekler² || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin