Evin kapısını çaldıktan sonra beklemeye başladık.
Dün Yoongi'ye olanları anlattıktan sonra bugün şirketten çıkıp kızların evine gelmiştik. Diğer üyeler, Oliks ve Ayrin çoktan gelmiş olmalılardı.
Kurucular Amerika'da olduklarından onlara daha sonra bahsedecektik.
Kapıyı Yaren açtığında ona sarılıp içeri geçtim. Salona geçip boş yerlere oturduğumuzda herkes bize merakla bakıyordu.
Ardından onlara her şeyi anlatmıştım.
Jungkook
"Ne yani biz ünlü mü oluyoruz?"Ben
"Evet. Siz yediniz. Jin ve Namjoon bile."Cantamdaki kağıdı çıkarıp Namjoon'a verdim.
Ben
"Bu, gördüğüm görüntüdeki şarkının bir kısmı."Hepsi de incelemeye başladığında Namjoon gülümsemişti.
Namjoon
"Bu...uzun zaman önce yazdığım rap kısmı. Bana ait olan yeri zaten yazmıştım."Gözlerim şaşkınlıkla açıldığında bunu neden bize söylemediğini sorguluyordum.
Yoongi
"Dostum bize neden söylemedin?"Namjoon
"Bilmem. Ritim nasıldı peki?"Kağıdı elime alıp ritmi hatırlamaya çalıştım.
(Saniye 36'ya kadar.)
Bitirdiğimde bakışlarımı Namjoon'a çevirdim.
Namjoon
"Bu gerçekten benim yazdığım yer."Jimin
"O halde gelecekte çok ünlü olacağız."Yazardan
Jimin
"O halde gelecekte çok ünlü olacağız."Açelya gülümserken bir anda gülümsemesi solmuştu.
Derin bir nefes alıp gözlerini karşıya diktiğinde herkes ona merakla bakıyordu. Nefesini tutmuş bir şekilde karşıya bakarken Zac gülümsemişti.
(Bunun gibi bir şey işte. Ah canım Alice'im seni çok özledim😢)
Zac
"Geleceği görüyor."Bu sefer daha da meraklı bakıyorlardı.
Açelya nefesini verip normale döndüğünde herkes bir şeyler söylemesi için bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Melekler² || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Her şey kaldığı yerden devam ediyor gibi... •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Başlangıç: 22/07/2019 Bitiş: 08/08/2019