12. Bölüm

372 37 40
                                    

Hepimiz şaşkınlık içinde birbirimize bakıyorduk.

"O ne demek?"

Merdivenlerden gelen sesle hepimiz oraya bakmıştık. Yoongi kaşları çatık bir şekilde yanımıza geldi ve bayan Darbus'un yanındaki tekli koltuğa oturdu. Bayan Darbus da derin bir nefes alıp arkasındaki tekli koltuğa oturdu.

İkisi yan yana otururken Yoongi hala soru dolu bakışlarını bize atıyordu.

En sonunda bakışlarını bayan Darbus'a çevirmişti.

Yoongi
"Ne demek istediniz bayan Darbus?"

Bayan Darbus
"Mutlak güçten sonra, Yoongi, kurucular ölürler. Ve bu yüzden Alexa gezegeni yok olur. Çünkü kurucular Zamek sarayını, Zamek sarayı ise Alexa gezegenini ayakta tutar. Ancak ben Alexa gezegeninin yok olduğuna dair herhangi bir kanıt bulamıyorum."

Yoongi başını anlayışla salladığında bayan Darbus'un bakışları bize dönmüştü.

Bayan Darbus
"Mutlak güç ilk kez bu sene ortaya çıktı Oliks. Ve ben bunu daha önce fark edemediğim için kendimi gerçekten suçlu hissediyorum."

Ben
"Önemli değil. Önemli olan geçte olsa fark edebilmemiz."

Zac
"Ne zaman farkına vardınız?"

Bayan Darbus
"Buraya gelmeden hemen önce."

Ayrin
"Gezegenin yok olduğuna dair kanıtı nerden buluyorsunuz?"

Önündeki büyü kitabını açtı ve son sayfasına getirdi.

Sayfa bomboştu.

Bayan Darbus
"Burda sanki bir hikayenin sonuymuş gibi 'Ve Alexa gezegeni sonsuza dek yok oldu.' yazması gerekiyordu. Ancak yazı yok."

Ben
"Hikayenin sonuymuş gibi mi?"

Bayan Darbus onayladığında ortamda sessizlik olmuştu.

Ben
"Bir şey anladığımı söyleyemem."

Zac
"Ben de."

Bayan Darbus
"Bu yüzden burdayım."

Yoongi sırtını dikleştirip bize baktı.

Yoongi
"Nesini anlamadınız? Adı üstünde sanki bir hikayenin sonuymuş gibi yazı yazması gerek. Yazı yazmıyorsa..."

Bakışlarını bizde gezdirdikten sonra devam etti.

Yoongi
"Yazı yazmıyorsa...hikaye devam ediyor demektir. Bu açıdan bakın."

Zac
"Aslına...oldukça mantıklı."

Bayan Darbus
"Bir dakika! Bu gerçekten mantıklı."

Yaren
"Ne yani Alexa gezegeni yok olmadı mı?"

Zac
"Olabilir de, olmayabilir de."

Bayan Darbus
"Böyle bir şey olamaz."

Yoongi
"Neden?"

Bayan Darbus
"Çünkü olsaydı yani Alexa gezegeni yok olmasaydı gezegenle iletişim halinde olurduk. Mutlaka sinyal alırdık."

Haklıydı.
Herkes derin düşünceler eşiğinde sessizleştiğinde Zac ayağı kalkmıştı.

Yoongi
"Hava fazla sıcak ve ben beynimizin erimesini istemiyorum. Milkshake ya da soğuk kahve isteyen?"

Herkes el kaldırdığında ben de kaldırmıştım.

Yoongi
"Gidin alın o zaman."

Mutfağa gittiğinde bir süre birbirmize bakakalmıştık. Ardından ise kahkahalarla gülmeye başlamıştık.

Jhope
"Ah bu hyung her zaman havalı olmak zorunda."

Ayrin
"Gidip yardım edeyim."

Esra
"Ben de geleyim."

İkisi mutfağa gittiğinde düşünme işlemine kaldığımız yerden devam etmiştik. Dakikalar sonra kapı çaldığında Ayrin gidip bakmıştı.

Ben
"Kim o?"

Ayrin
"Siparişlerimiz geldi de."

O mutfağa geçerken omuz silkmiştim.

Biraz sonra mutfağa giden üçlü buz gibi milkshakelerle gelmişlerdi.

Herkes eline bir tane milkshake aldığında bu fikir için herkesin Yoongi'nin alnını öpmek istediğinden emindim.
Zeki çocuk.

Düşünceler arasına dalarken aklımda birkaç şeyi tartıyordum. Ancak sonuç hep aynı yere çıkıyordu.

Ben
"Aklımda bir fikir var."

Bayan Darbus
"Nedir?"

Ben
"Biraz, hatta baya imkansız ama."

Zac
"Olsun söyle."

Ben
"Yeni bir kurucu gelmiş olabilir mi?"

Bayan Darbus
"Ben de o sonuca vardım. Ancak bu neden Alexa gezegeniyle iletişime geçmediğimiz sorusunun cevabı değil. Yeni kurucular gelse bile yine de haberimiz olurdu. Bir işaret. Tek bir işaret."

Tek bir işaret.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm Sonu

Koruyucu Melekler² || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin