Ortamda kısa bir süre sessizlik olduğunda bu sessizliği Ayrin bozmuştu.
Ayrin
"Ee Açelya...sen ne yapacaksın?"Derin bir nefes alıp omuz silktim.
Ben
"İnan bana hiçbir fikrim yok."Yaren
"Tabi ki sen de benim gibi bir hastanede işe başlayacaksın."Yoongi
"Ben de öyle düşünüyordum."Oturduğum yerde dikleşip boğazımı temizledim.
Ben
"Aslında bunu istemiyorum. Gerçekten."Ayrin
"Ne istiyorsan onu ol."Gülümseyip onayladığımda kapının çalmasıyla Ayrin açmak için ayaklanmıştı.
Biraz sonra salona kurucular ve Cheryl içeri girdiğinde hepimiz yerimizden kalkıp selamlaştık.
Kurucularla tek tek sarıldıktan sonra boş buldukları yerlere oturdular.
Owen ayaklarımın dibine, yere oturduğunda ona bakıp güldüm. O da aynı şekilde gülüp önüne dönmüştü.
Aklıma gelen şeyle hızla kafamı Alexa'ya çevirdim.
Ben
"Julian nerde?""Burdayım kraliçem."
Arkadan boynuma dolanan kollarla gülümsedim.
Julian
"Şunu söylemeliyim ki Açelya, benim için gerçek bir abla gibi. Teşekkür ederim."Ben
"Rica ederim. Sen de benim küçük erkek kardeşimsin."Gülüp kollarını çekti ve Owen'ın yanına oturdu.
Julian
"Ee noldu şimdi?"Alexa
"Ne noldu?"Julian
"Bu kadar mı? Mutlu son mu oldu şimdi? Hikaye bitti mi yani?"Yoongi
"Adın Julian'dı değil mi?"Julian başıyla onayladığında Yoongi sırıtarak konuşmaya başladı.
Yoongi
"Hikaye daha yeni başlıyor. Ve içimden bir ses hikayenin devamında hep mutlu şeyler olacağını söylüyor."Ben
"Kavgalar, savaşlar, büyüler...hiçbiri yok."Yoongi gülümseyip ayağı kalktığında merakla ona bakıyordum.
Elini uzatıp sırıttı.
Yoongi
"Benimle gelir misin?"Elinden tutup ayağı kalktım. Beraber üst kata çıkıp odama girdiğimizde beni balkona doğru çekti.
Balkona çıktığımızda beni kendine döndürüp sırtımı korkuluklara yasladı.Yoongi
"Seni çok özledim ve biraz hasret gidermemiz gerektiğini düşündüm."Gülüp kollarımı boynuna doladım.
Ben
"Nasıl yapacağız bunu?"Yoongi
"Güzel bir öpücüğe hayır demem."Gülüp dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim.
Karşılık vermeye başladığında o kadar güzel öpüyordu ki, düşüp bayılmak üzereydim.
Hayatıma böyle bir adamı aldığım için çok mutluydum.
Dudağımı ısırmasıyla inleyerek geri çekildim.
Bana gülerek baktığında ben de dayanamayıp gülmeye başladım.
Yoongi
"Savaş günü...giydiğin elbise ne güzeldi öyle."Ben
"Ah evet."Yoongi
"Göğüs dekoltesine bayıldım."Gülmeye başladığında ben de gülmüştüm.
Ben
"Beğenmene sevindim."Yoongi
"Peki düğünümüzde ne giyeceksin?"Ben
"Bilemiyorum. Sence ne giymeliyim?"Yoongi
"Sana herşey çok güzel olduğundan insan kararsız kalıyor."Derin bir nefes alıp boynunda olan kollarımı sıkılaştırdım ve yavaşça sarıldım.
Ben
"Seni çok seviyorum."Yoongi
"Ben de seni meleğim. Ben de seni çok seviyorum."2 Ay Sonra
Ben
"Yoongi kalk dedim sana!!"Şuan Yoongi'nin evindeydik. Eski eviydi gerçi ama biz buraya gelmeye bayılıyorduk.
Tabi Yoongi bey kalkarsa her şey daha da güzel olacak.
Başında durmuş ona bakarken birden elimden tutup yanına yatırdı.
Kolları boynumu bulurken sırtım göğüsüne değiyordu.
Burnunu saçlarıma gömdüğünü hissedebiliyordum.Hazır bu durumdayken size son iki ayda olanları anlatayım.
Yaklaşık iki aydır kızlarla beraber eski evimizde kalıyorduk. Tabi Aslı yoktu. Her neyse. Cheryl bizimle yaşıyordu. Tabi şuanda Alexa ile sevgililer. Güçlerimiz hala yerli yerindeydi bu arada. Kurucu değildim artık ancak kanatlarım ve yayım duruyordu.
Her neyse.
Kızlarla eski evimizde kalmamıza rağmen çoğu zamanımı burda geçiriyordum. Özellikle son bir aydır.Owen ve Marcus'a gelecek olursak, ikisi bir evde kalıyordu. Ayrıca ikisi harika bir iş kurmuşlardı. Birlikte bir şirket kurmuşlardı. İşin en kötü kısmı ise Owen ve Marcus Amerikan olduğundan, şirketi memleketlerinde yani Amerika'da kurmuşlardı. Ama sorun değildi. Bizi durmadan arıyorlardı. Bu arada şirketleri hem müzik hem de oyunculuk üzerineydi. Şuan birçok ünlü oyuncu o şirketteydi.
Şirketin adı ise "Founders". Yani "Kurucular".
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Melekler² || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Her şey kaldığı yerden devam ediyor gibi... •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Başlangıç: 22/07/2019 Bitiş: 08/08/2019