Hızlıca yataktan kalkıp kapıyı açtım ve aşağı indim.
O sırada bayan Darbus da elindeki poşetleri gülümseyerek Ayrin'e vermişti.
Ben
"Bayan Darbus sizinle konuşmam gerek."Bayan Darbus
"Konuşalım Yoongi. Ancak biraz sakin olmaya ne dersin?"Derin bir nefes alıp onayladığımda beraber salona geçmiştik. Ayrin ve Oliks de arkamızdan gelmişti. Diğerleri dışarı çıktığından evde sadece biz vardık.
Bayan Darbus
"Seni dinliyorum Yoongi."Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım.
Ben
"Biraz önce yatakta yatarken bir anda karşımda Açelya belirdi. Onun hayal olduğunu biliyordum. Bu yüzden ona "Git başımdan. İnsanlar bana şizofren tanısı koyacak" dedim. O da bana "Yaşadığımız dünyada böyle şeyler olması normal değil mi?" dedi. Hemen ardından ise..."Bakışlarımı üzerlerinde gezdirdiğimde hepsi de merakla bakıyordu.
Ben
"Hemen ardından ise..."Benim seni ziyaret etmem" dedi ve ortadan kayboldu."Bitirdiğimde bayan Darbus düşüncelere boğulmuş bir şekilde ayağı kalkmış ve salonda turlamaya başlamıştı.
Bayan Darbus
"Demek seni ziyaret ettiğini kabul ediyor."Onayladığımda bakışlarını Oliks'e çevirdi.
Bayan Darbus
"Benimle aynı şeyi düşünüyorsun değil mi?"Oliks
"Atladığımız yerler var?"Bayan Darbus
"Aynen öyle. Atladığımız yerler var. Anlaşılan on ay boyunca bize rahat yok."Ben
"On ay derken?"Bayan Darbus
"On ay sonra 2019 mayıs ayına giriyoruz Yoongi."On ay kalmıştı. Tanrım lütfen onu bana bağışla.
Başımla onayladığımda bakışlarını Oliks'e çevirdi.
Bayan Darbus
"Açelya'nın Yoongi'yi ziyaret etmesi olağan bir şey. Ancak başka şeyler de olduğunu düşünüyorum."Oliks
"Ben de."Derin bir nefes alıp ayağı kalktım ve merdiven basamaklarını çıkıp odaya girdim. Kapıyı arkamdan kapattıktan sonra kendimi yatağa attım.
Gözlerimi kapatıp kolumu alnıma koydum.
Açelya
"Bak yine geldim."Gözlerimi açıp karşımdaki güzelliğe baktım.
Ben
"Çok güzelsin."Gülüp başını eğdiğinde ben de gülmüştüm.
Bir anda gülümsemesi solmuş bir şekilde bana baktı.
Açelya
"Burda neler çektiğimi bilemezsin. Seni özlüyorum Yoongi. Yanıma gelsene."Elini uzattığında hızla yataktan kalktım.
Önünde durduğumda hafif gülümsemişti.
Açelya
"Eğer benimle gelirsen...bu hayatına mâl olur. Emin misin Yoongi?"Başımla onaylayıp elimi uzattığımda odaya hızla giren Oliks'le bakışlarım oraya döndü.
Oliks
"Yoongi!!"Beni arkasına çekip önüme geçti ve Açelya'ya baktı.
Bayan Darbus hızla yanımıza geldiğinde elinde büyü kitabı vardı.
Bayan Darbus
"Çıkar şu taklitçinin gerçek yüzünü ortaya."Açelya gözümün önünde simsiyah saçları ve kırmızı ruju olan bir kıza dönüştüğünde şaşkınlıktan konuşamamıştım.
Önümüzdeki kız yok olurken kendimi arkamdaki yatağa bıraktım.
Oliks
"İblis ruhlarının taklit yeteneği olduğunu nasıl unuttuk?"Başımı ellerimin arasına aldığımda omzumda güven verici bir el hissetmiştim.
Oliks
"Üzülme Yoongi."Ben
"Onu Açelya sandığıma inanmıyorum."Bayan Darbus
"Senin suçun değildi."Oliks
"Ben bile ilk gördüğümde o zannettim."Hafif gülümseyip ayağı kalktım.
Oliks
"Hadi aşağı inelim. Daha araştıracak çok şey var."Onaylayıp ben de arkalarından aşağı indim.
Açelya'dan
Önümde duran anahtara bakıyordum. İlk bulduğum anahtar...
Derin bir nefes alıp arkamdaki masaya oturdum ve öncekinde olduğu gibi bağdaş kurdum. Ellerimi dizlerimin üzerine bırakıp gözlerimi kapattım.
Sakin ol.
Sakin ol.
Sakin ol.Yavaşça zamanda geriye giderken heyecanlanmaya başlamıştım. Zamanda geriye gittikçe anahtarı alana kadar bedenim oraya gidiyordu. Bu yüzden anahtarı aldığımda etrafım aydınlanıyor ve kendimi oturur şekilde bulamıyordum.
Etrafım karardığında gözlerimi açtım.
Evet, yine aynı şey olmuştu.
Daha dikkatli şekilde bakmaya başladığımda biraz ilerimde sarı bir ışık belirdi. Bu sefer sarı bir taş belirmişti.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Melekler² || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Her şey kaldığı yerden devam ediyor gibi... •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Başlangıç: 22/07/2019 Bitiş: 08/08/2019