6. Bölüm

405 40 28
                                    

Ben onlara merakla bakarken Dolunay derin bir nefes aldı.

Dolunay
"Dün sen Açelya'yı gördüğünü söyleyince biz de seni eski haline getirmek için bir plan yaptık."

Ayrin
"Düzeleceğini düşünmüyorduk Yoongi. Kendine çok fazla acı çektiriyordun ve durmadan Açelya'nın yanına gitmek istiyordun."

Duru
"Bu yüzden biz de belki Zac'ten senin hafızanı silmesini isteyebiliriz diye düşündük."

Ben
"Bir dakika. Siz ciddi misiniz?"

Oliks
"Evet."

Zac
"Daha sonra benim aklıma önemli bir bilgi geldi. Normalde de senin hafızanı silmek gibi bir niyetim yoktu Yoongi. Bu senin tercihin dışında olacaktı sonuçta."

Ben
"Teşekkür ederim ama bu önemli bilgi neydi?"

Zac
"Açelya bir koruyucu melek olduğundan ruhu...seni ziyaret edebilir Yoongi. Ve koruyucu melekler isterlerse güçlerini başka birine verebilirler. Bu bilgiyi sana veriyorum çünkü melekler sadece güçlerini verdikleri kişilerle iletişime gelebilirler."

Oliks
"Tıpkı benim Açelya'nın rüyasına girmem gibi."

Yaren
"Kısaca Açelya'nın gücünün sana verdiğini ve seninle iletişime geçtiğini düşündük. Senin odandan da ses gelince biz de gerçekten böyle bir şey olduğunu düşünüp odaya geldik."

Rüya
"Ama bir bilinmezlik vardı."

Ben
"Ne bilinmezliği?"

Zac
"Büyü kitabındaki bir maddede koruyucu melek ruhlarının, korudukları kişilerle iletişime geçebileceği yazıyordu. Ama Oliks Açelya'yı rüyasında ziyaret ederken, Açelya direk senin odana gelmişti."

Oliks
"Farkında mısın?"

Oliks'in Zac'e yönelttiği soruyla hepimiz merakla bakmaya başladık.

Zac
"Neyin?"

Oliks
"İki tane bilinmezliği olan madde var. Koruyucu ruhları hem özel gücünü verdiği kişiyle, hem de korudukları kişiyle iletişime geçiyor. Yani demek istediğim belkide başka bir şey vardır. Ayriyeten Yoongi'nin kendini güçlü hissetmesi."

Zac anlamaz bakışlar atarken bu sefer Ayrin konuşmuştu. Açıkçası ben de anlamamıştım.

Ayrin
"Demek istediği şey iki değil üç seçenek olduğu. Birincisi: Açelya gücünü Yoongi'ye verip öyle iletişime geçmiş olabilir, ikincisi: Açelya gücünü hiç Yoongi'ye vermemiş olabilir. Sadece koruduğu kişiyi ziyaret etmiş olabilir yani. Ve üçüncüsü ise Yoongi halüsinasyon görmüş olabilir."

Oliks
"Ki bu şuanki durumumuza hiç uymuyor."

Zac
"Belki de Yoongi'nin güçlü hissetmesinin sebebi budur. Açelya gücünü vermiş olabilir."

Oliks
"Ama vermemişte olabilir."

Zac düşünür şekilde ayağı kalktığında bakışlarımız ona dönmüştü.

Zac
"Hayır, hayır vermedi."

Namjoon
"Nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun?"

Oliks
"Ben de onu merak ediyorum."

Zac derin bir nefes alıp bakışlarını Oliks'e çevirdi.

Zac
"Hadi ama Oliks. Sen ve Açelya aynısınız. Sen, Açelya'ya gücünü verdiğin için rüyasına girebiliyordun. Eğer Açelya gücünü Yoongi'ye verseydi, yatağında değil rüyasında belirirdi."

Oliks
"O halde Yoongi'yi koruduğu için ziyaret etti."

Ayrin
"Peki Yoongi'nin kendini güçlü hissetmesi?"

Zac
"Onun için aklıma bir şey gelmiyor. Bu işte başka bir iş var. Cevaplar birbirini tutmuyor. Yapboz bir türlü tamamlanmıyor."

Oliks
"Bu yapbozu bir an önce tamamlasak iyi olur."

Ben
"Bence de."

Yemeğimi yedikten sonra odaya çıktım. Kendimi yatağa attığımda Açelya'nın kokusu burnuma dolmuştu.

Ah lütfen bu koku beni hiç terketmesin.

Oliks'ten

Yoongi gittikten sonra biz de sofrayı kaldırmıştık.

Salonda oturmaya başladığımızda hepimiz sessizdik.

Jungkook
"Acaba bu konuyu şeye mi sorsak?"

Zac
"Kime?"

Jungkook
"Açelya noonayı kurtarmaya çalışan kadın. Adını bilmiyorum."

Aman tanrım! Nasıl aklımıza gelmedi bu?

Ayrin
"Daha önce neden aklımıza gelmedi ki?"

Jin
"Kim o kadın?"

Ben
"Bayan Darbus, kendisi özel güçler okulunun müdürü. Ama bakmayın öyle olduğuna aslında kendisi uzun zaman önce Alexa gezegeninde yaşadı. Bu yüzden neredeyse her şeyden haberi var."

Jimin
"Alexa gezegeni mi?"

Jhope
"Oh daha önce duymuştuk."

Başımla onayladığımda merakla bana bakıyorlardı.

Bunu bayan Darbus'la konuşsak iyi olur.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm Sonu
C

anlarım bundan sonra günde iki bölüm gelecek. Çünkü artık Koruyucu Melekler serisini bitirmek istiyorum. Çok uzadı gibi geliyor. Öyle iste.

Hepinizi Seviram💕💕💕💕

Koruyucu Melekler² || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin