Bayan Darbus'un bakışları bana döndüğünde ben de ona bakmıştım.
Bayan Darbus
"Üzülerek söylüyorum Yoongi ancak hemen sevinmemeni tavsiye ederim. Ne olacağını bilmiyoruz çünkü."Gülümsemem solarken Zac'in hızla ayağı kalkmasıyla bakışlarımı ona çevirdim.
Zac
"O halde mezarını açmamız gerekiyor."Kızlar hızla ayağı kalktığında bakışlarım onlara dönmüştü.
Yaren
"Siz ciddi misiniz?"Rüya
"Buna asla izin vermeyiz."Ben
"Neden böyle yapıyorsunuz?"Esra
"Açelya öldü, Yoongi, tam şuradaki koltukta. Hatırladın mı?"Ben
"Nasıl unutabilirim ki?"Aslı
"Ona göre davran o zaman!!!"Aslı'nın bağırmasıyla bir adım geriye gitmiştim.
Yaren
"Bunun müslümanlıkta ne kadar günah olduğunu biliyor musunuz siz? Buna kendi ailesi bile izin vermez."Ben
"Ama yapmak zorundayız."Duru
"Hiçbir şey yapmak zorunda değiliz Yoongi."Ben
"Evet zorundayız. Ya canlanıp ordan kurtulduysa?"Dolunay
"Öyle bir şey olursa yanımıza gelir."Ben
"Hafızası gitmiştir belki."Ortam sessizleştiğinde derin bir nefes almıştım.
Ben
"Sizi anlıyorum. Ama düşünsenize yıllarca boş bir mezarın dibinde ağladığımızı. Ya da en bileyim ordan çıktıktan sonra zarar gördüğünü. Emin olmak zorundayız."~~~~~~~~~~~~~~~~~
Geldiğimiz mezara uzunca bakmıştık.
Saat gece yarısına geliyordu. Kimseye haber vermememiz gerektiğinden gece yarısı gelmiştik.
Zac ve Oliks'le birbirime bakıp mezarı kazmaya başladık.
Tanrım lütfen
Lütfen cesedi gitmiş olsun.
Yalvarırım yaşıyor olsun.Gözümden bir damla yaş aktığında hızlıca silip kazmaya devam ettim.
Uzun bir süre kazdıktan sonra tabutun görünmesiyle durup birbirimize bakmaya başladık.
Yaren
"Ah hayır dayanamıyorum."Yaren ve Jin arkalarını döndüğünde Zac'in elini tabuta uzattığını gördüm.
Kapağı yavaşça açmaya başladığında heyecandan nefesimi tutmuştum.Sonunda kapak yana doğru açılmıştı.
Ayrin
"Aman Tanrım!"Rüya
"Abla!!"Siktir...
Ertesi Gün
Ağlamaktan kuruyan gözlerimi birkaç kez kırptım.
Gece mezarı açmıştık ve beklediğimizin aksine ceset oradaydı. Bu kadar fazla tepki vermemizin sebebi ise Açelya'nın bembeyaz ve gözlerinin altının mosmor olmuş şekilde orda yatıyor olmasıydı.
Onun orda öylece yattığını gördüğümde uzun bir süre başında ağlamıştım. Bembeyazdı benim güzelim. Hala çok güzeldi ama eski sıcaklığı yoktu.
Gözlerim yeniden dolduğunda başımı yastığa gömüp hıçkırarak ağlamaya başladım.
Neden önüme geçti ki?
Neden kendini ölümün önüne attın?Ağlamaya devam ederken kapının açılmasıyla bakışlarımı oraya çevirdim.
İçeri giren Aslı'yı gördüğümde yatakta oturur pozisyona gelmiştim.
Aslı
"Gelebilir miyim?"Ben
"Tabiki."İçeri girdiğinde kapıyı örtüp yanıma geldi ve yatağın diğer tarafına oturdu.
Uzun bir süre sessizlik olduğunda derin bir nefes aldığını duymuştum.
Aslı
"Bizim dinimizde mezarın açılması çok günahtır. Mezarın içinde yatan kişinin rahatsız edildiği söylenir. Hani derler ya nur içinde yatsın diye. İşte mezar açıldığında bunun gerçekleşmediği söylenir. Bu yüzden dün o kadar tepki gösterdik. Senin acını da anlıyorum Yoongi. Bu yüzden dün sana bağırdığım için özür dilerim."Kısa bir süre güldükten sonra devam etti.
Aslı
"Açelya sana bağırdığımı duysaydı beni keserdi."Bu sefer ben de gülmüştüm.
Aslı
"Seni çok seviyordu Yoongi. Her ne kadar bunu bize söylemese de biz hissediyorduk."Ben
"Aptal olan bendim sanırım. Hiç hissetmedim çünkü."Aslı
"Onun da hissetmediğine eminim."Ben
"Keşke hissetseydik."Kısa bir süre sessizleştikten sonra dediği şeyle şok olmuştum.
Aslı
"Tae'ye aşık oldum."Ben
"Ne? Ciddi misin?"Onayladığında gülmeye başlamıştım.
Ben
"İki uzaylı."Aslı
"Hey öyle deme."Güldükten sonra ikimiz de ciddileştik.
Ben
"O zaman ona açıl Aslı."Aslı
"O kadar kolay değil. Ya beni sevmiyorsa?"Ben
"Ben de bu düşünceyle boğulup duruyordum Aslı. Şimdi halime bak. Eğer bu düşünceye kendini kaptırırsan sonun benim gibi olur. Tae seni sevsin veya sevmesin. Senin onu sevdiğini bilsin yeter. En azından haberi olur."Aslı
"Teşekkür ederim Yoongi."••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••~Kim Alvina~
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Melekler² || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Her şey kaldığı yerden devam ediyor gibi... •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Başlangıç: 22/07/2019 Bitiş: 08/08/2019