Sarı taş, bana doğru gelmeye başladığında yutkundum. Harikaydı.
Sarı ışık git gide büyüyüp bir anahtarı ortaya çıkardığında elimi yavaşça kaldırdım. Anahtarı aldığımda bir kez daha etrafım aydınlanmıştı. Elimdeki sarı anahtarı incelediğimde bunun güneş ışığına ait olduğunu anlamıştım.
Önümdeki cam fanusa ilerleyip kapağını kaldırdım ve güneş ışığı yazan deliğe anahtarı yerleştirdim. Tık sesi odada yankılandığında gülümsedim.
Son sekiz anahtar.
Julian
"Bu işi iyice kaptın. Tebrikler. İstersen büyü eğitimimize devam edelim."Ben
"Olur."Oliks'ten
Ertesi GünBayan Darbus ve diğerleriyle salonda oturmuş soğuk kahvelerimizi yudumluyorduk.
Bayan Darbus
"Ne kaçırmış olabiliriz ki?"Ben
"Bilmiyorum."Duru
"Gözden kaçırdığımız şey...tam olarak ne ile ilgili olabilir?"Bayan Darbus
"Yoongi ve Açelya. İkisi ile ilgili olabilir."Ortamda derin bir sessizlik oluştuğunda Zac hayretle elini alnına vurdu.
Zac
"Aman Tanrım evet. Kesinlikle onu unuttuk."Bayan Darbus
"Neyi unuttuk?"Zac
"Hatırlamıyor musunuz, Yoongi bir aralar kendisinin güçlendiğini söylemişti? Biz de Açelya'nın gücünü ona verebileceğini düşünmüştük. Ama tabi ki böyle bir şey yoktu."Bayan Darbus
"Tabi ya. Yoongi'nin gücü nerden geliyor peki?"Ben
"Tam da bu soruyu unuttuk."Umarım başka kaçırdığımız şeyler yoktur.
Zac
"Aslında biraz araştırma yaparsak her şeyi çözeriz gibi."Bayan Darbus
"Aynen öyle."Derin bir nefes alıp büyü kitabını açtım.
"Açelya!!!"
Yukarıdan gelen bağırmayla hepimiz endişeyle birbirimize baktık.
Ben
"Yoongi!!"Yoongi'den
Yatakta yatarken bir anda göğüsümde keskin bir acı belirmişti. Sanki...sanki birisi kalbime bıçak saplıyor gibiydi.
Bunun yanında nefes alamamam da vardı. Ellerimi boğazımda nefes almak için çabalıyordum ancak hiçbir şey olmuyordu.Ben
"Açelya!!!"Kalbimdeki acı kendini gösterirken nefes alamamanın da verdiği bambaşka bir acı vardı.
O sırada içeri dalan diğerleriyle biraz da olsa rahatlamıştım.
Oliks hızla yanıma gelip bana bakmaya başladığında bu durumu düzeltmesi için yalvarır gözlerle bakıyordum.
Elini boynumdaki ellerime attı ve aşağı çekti. Zac ellerimi tutarken Oliks elini kalbimin üzerine koydu. Saniyesinde elini çekerken hızlıca üzerimdeki tişörtü yırttı.
Oliks
"Aman Tanrım!!"Ne olduğunu anlayamasam da tepkisi çok kötü bir şey olduğunu anlamama yetmişti.
Bayan Darbus
"Hemen bir şeyler yapmalıyız. Birisi sıcak su ve sargı bezi getirsin. Hadi!"Ayrin ve Yaren odadan çıkarken nefes almaya çalışıyordum.
Bayan Darbus
"Oliks acele etmeliyiz. Daha fazla dayanacağını sanmıyorum."O sırada sargı bezi ve sıcak su gelmişti. Oliks eline sargı bezini alıp bir kısmını suya batırdı. Elindeki sargı bezini kalbimin üzerine getirip yavaşça sildi.
Zac
"Nefesi için de bir şeyler yapmalıyız."Ayrin
"Zac, Yoongi'yi sıkı tut."Oliks kalbimin üzerindeki şeyle ilgilenirken Ayrin Zac'in arkasından dolanıp yanıma geldi. Bu sefer sol elimi Zac, sağ elimi ise Namjoon tutuyordu.
Ayrin eline hızlıca bir eldiven geçirip bana baktı.
Ayrin
"Özür dilerim Yoongi ama biraz canın acıyacak."Ben daha ne olduğunu anlayamadan iki parmağını ağzımın içine sokmuş acımasızca boğazıma baskı yapıyordu.
Kusacakmış gibi olduğumda parmaklarını ittirmeye devam ediyordu. Acıyla dolan gözlerimi sıkı sıkı kapatıp bir damla yaş akmasına izin verdim. Canım acıyor.
Hem de çok.Ayrin
"Onu buldum. Mühürü almaya çalışıyor."O sırada vücuduma yayılan acıyla hızla parmaklarını çekmişti.
Serbest kalan kollarımla yatağın yan tarafına doğru eğilip kusmaya başladım.
Ama bir dakika.
Benim ağzımdan çıkan kusmuk değildi.
Siyah bir dumandı.Bayan Darbus hızlıca eline bir şişe aldığında karanlık duman hızla şişenin içine girmişti.
Göğsümdeki acı yavaş yavaş gidip nefes almaya başlarken kendimi yastığa bıraktım.
Tanrım!
Biraz önce ne olmuştu öyle?••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Melekler² || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Her şey kaldığı yerden devam ediyor gibi... •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Başlangıç: 22/07/2019 Bitiş: 08/08/2019