18. Bölüm

376 36 5
                                    

1 Ay Sonra
Açelya'dan

Bugün 9 Temmuz 2018'di. Bir ay boyunca hiç durmadan çalışmalar yapıyor, farklı farklı büyüler öğreniyordum. Julian bana fazlasıyla
yardımcı oluyordu.

Büyüleri bana öğreten oydu. Kendisi özel yeteneğinden olsa gerek gerçekten bilgiliydi.
Aslı ve Yaren'in büyülerini öğrenmiştim. Yani Toprak ve Ateş Elementi.

Asla o güçlere sahip olmayacaktım ancak bir kurucu olarak onları yapabilmem gerekiyordu. Tabi avucumdan ateş veya filizlenmiş bir çiçek çıkarmak zor olabiliyordu ancak üstesinden geliyordum. Kurucuların özel yetenekleri de buydu işte. Diğer büyülere ayak uydurabiliyor, onları kullanabiliyorlardı.

Ha kendi özel güçleri var mıydı?
Elbette.

Mesela Alexa'nın gücü kendisine ait olan beş ruh küresini kontrol edebiliyordu.
Bu beş ruh küresi ne peki?

Bu beş ruh küresi, dövüş esnasında karşısındakini öldürmek için kullandığı nesnelerdir. Bu küreler, her vuruşta iki kat daha uzağa giderek, Alexa'nın yönetimi ile duvardan veya herhangi bir yerden sekerek rakibine çarpıyordu. Bu da rakibin fazlaca hasar almasını sağlıyordu.

Marcus'un gücü ise sadece kendisine özel olan bir kılıcı ve kalkanı kullanmaktadır. Bu kılıç sihirli bir kılıçtır. Bu kılıcın diğer bir özelleği ise Marcus tarafından yüksek bir güçle yer saplanıldığında büyük bir çatlak oluşturup bütün bir yolu ortadan ikiye ayırabiliyordu.

Kalkanı ise üzerine gelen her büyüyü engelleyecek kadar güçlüydü. Aynı zamanda kalkanıyla birine vurduğunda kilometrelerce öteye gidebiliyordu.

Owen'ın gücü ise kendisine ait bir silahı ve çarkı olması.
Çarkının birden fazla özelliği vardı. Mesela Owen'ın isteği doğrultusunda o çarkın etrafını ateş kaplıyordu. İşin en güzel kısmı ise Owen bu ateşten etkilenmiyor ve çarkı istediği gibi fırlatabiliyordu.

Owen'ın çarkı, attığı zaman havada üç çarka bölünebiliyordu. İşte bu da çok güzel bir özellikti.
Silahını özelliklerine gelirsek, silahı tetiği bir çekişte altı gümüş mermi atıyordu. İnsanlar buna kısaca "Mermi Yağmuru" diyordu. Kulağa çok havalı geliyor.

Benim gücüm ise Oliks'in Rüzgarı olarak devam etmekte şuan. Kurucuların kendilerine özel ekipmanları olduğundan belki ileride benim de ekipmanım olurdu. Ama ne yalan söyleyim...benim buna ihtiyacım yoktu.

Derin bir nefes alıp geri verdim. Burası büyük bir saray olduğundan ve bende sarayın en üst katındaki balkonda oturduğumdan diğer yerlere göre burası daha soğuktu. Hatta Alexa gezegeni olağandan da soğuktu. Sanırım bu gezegenin güneşten çok uzakta olmasıyla alakalıymış. Sahi bu gezegeni kim yarattı acaba?

Düşüncelerimi bir kenara bıraktım.

Önümdeki balkon korkulukları gri taştandı ve üst yüzeyi oturabileceğim derecede genişti.

Balkon korkuluklarının üstüne çıkıp ayakta durduğumda burdan her yerin görünmesi gerçekten çok güzeldi. Saat akşam vakitlerine geldiğinden bir sürü ışık yanıyordu. Işıl ışıl olan bir şehir gibiydi.

Gülümsedim ve yavaşça ayakta durduğum yere oturdum. Bağdaş kurup ellerimi dizlerimin üzerine bıraktım.

Derin bir nefes alarak soğuk havayı ciğerlerime çektim. Gözlerimi yavaşça kapatırken yapabildiğim tek şey zihnimin derinliklerine inmek adına sadece geçmişteki anılarımı düşünüyordum.

Yavaşça geçmişe gidiyordum. Yoongi'yle tanışmamızın da gerisine giderken biranda görüş açımın kararmasıyla kaşlarım çatıldı. Bir dakika bunu ben yapmıyordum. Gözlerimi açmak istediğimde bir el gözlerimin üzerine konarak açmamı engelledi.

Julian
"Şuan zihninin en derinliklerine bir yolculuk yaptın Açelya. Sakin ol ve gözlerini sakın açma."

Başımla onayladığımda gözlerimin önünde belli belirsiz bir parıltı oluştu. Küçük bir parıltıydı.

Ve yavaş yavaş bu parıltı büyümeye başladı.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Şimdi canlarım bana bir bakın hele. Şimdi buraya Alexa, Marcus ve Owen'ın güçlerini atıcam. Bulduğum adamlar birer lol karakteri aslında. Kıyafetleri yok. Siz sadece kullandıkları alet edavatlarına bakın lütfen.

Bu karakterin düzgün fotoğrafını bulamadığımdan böyle koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu karakterin düzgün fotoğrafını bulamadığımdan böyle koydum. Dediğim gibi kıyafetler yok. Alexa'nın ruh küreleri bu şekilde.

Gelelim Marcus'a.
Marcus'un kılıcı ve kalkanı vardı bildiğiniz gibi. Kılıcı ve kalkanı bu şekilde.

 Kılıcı ve kalkanı bu şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sırada Owen var.

Owen'ın silahı ve çarkı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Owen'ın silahı ve çarkı.

Gözünüzde daha iyi canlanması için böyle bir şey yaptım. Eğer beğenmediyseniz başka şeyler elbette düşünebilirsiniz.😊😊😊

Sizleri seviyoreee
Hoşçakalın💕

Koruyucu Melekler² || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin