23. Bölüm

347 37 5
                                    

Gözlerim şaşkınlıkla açılırken kendimi geri çektim.

Ben
"Ne?!"

Namjoon omuz silkip gülümsediğinde kalbim deli gibi atmaya devam ediyordu.

Namjoon
"Seni seviyorum."

Gözlerim büyürken zorlukla yutkundum.

Allahım
Ne zamandır bu anı bekliyorum!

Ben
"Ben...ben de seni seviyorum."

Gülüp biraz önceki gibi sıkı sıkı sarıldı. Bu sefer ben de ona karşılık vermiştim.

Namjoon
"Şuan o kadar mutluyum ki."

Ben
"Ben de."

Ayrıldığımızda bakışları dudaklarıma kaymıştı.

Yavaşça yüzünü yaklaştırırken arkamızdan gelen "Oha" sesiyle durmuştuk. Bakışlarımı sesin sahibine çevirdiğimde Jin ve Oliks şaşkınlıkla bize bakıyor, arkasındaki Ayrin ve Zac ise kahkaha atıyordu.

Zac yüzünü kapatarak gülmeye devam ettiğinde utançla başımı Namjoon'un göğüsüne gömdüm.

Namjoon
"Utandırmayın sevgilimi. Zaten anımızın içine sıçtınız."

Yoongi
"Çok haklı. Biz gidelim siz devam edin. Namjoon fazla da ileri gitmeyin sakın."

Yoongi'yi öldürecektim.

Namjoon
"Hyung!!!"

Onlar gülerek içeri girdiğinde başımı göğsünden kaldırdım.

Namjoon
"Utandığında çok tatlısın."

Ben
"Namjoon sus!"

Namjoon
"Sinirlenince de çok seksi oluyorsun."

Sinirle iki elime omzundan tutup havuza attığımda diğerleri de ses yüzünden salondaki kapıdan dışarı çıkmışlardı.

Jungkook
"Havuz partisi!!!"

Jungkook ve Rüya hızlıca koşup havuza atladıklarında kahkaha atmıştım.

Yoongi'den

Jungkook ve Rüya'dan sonra Duru ve Jhope da atlamıştı.

Duru suyun altında nefes alabildiğinden herkes ona kıskançlıkla bakıyordu.

Jin
"Ben de istiyorum ya!!"

Duru'ya bakarak bağıran Jin hyunga herkes kahkaha atmıştı.

Bense, sağ omzumu kapının kenarına yaslamış şekilde onları izliyordum.

Islanmayı doğdum doğalı sevmezdim. Havuza ya da denize girmekten nefret ederdim.
Bu yüzden tatile gittiğimizde şezlonga uzanıp, müzik eşliğinde güneşlenmek benim için her zaman daha iyi bir seçenekti.

Ayrin
"Sen neden gitmiyorsun?"

Başımı yan tarafımda dikilen Ayrin'e çevirdim.

Ben
"Islanmayı sevmiyorum pek."

Ayrin
"Hiç suya girdin mi?"

Başımı sağa sola salladım.

Ayrin
"Belki seveceksin. İnsanlar su için ferahlatıcı bir etkiye sahip olduğunu söyler. Denemeni tavsiye ederim."

Dışarı çıkıp havuz kenarındaki Oliks'in yanına gittiğinde en azından bir kere denemem gerektiğini düşündüm.

Neden olmasın ki?

Derin bir nefes alıp adımlarımı havuza yönlendirdim. Havuzun başına geldiğimde ayakkabılarımı çıkardım. Diğerleri bakışlarını bana çevirdiğinde tişörtümü de çıkardım ve biraz geriye gidip hızla suya atladım.

Ne kadar sudan nefret etsemde yine de ne olur ne olmaz yüzmeyi öğrenmiştim. Annem gerekli olduğunu düşünüyordu.

Suyun altında kaldığımda gözlerimi yavaşça kapatıp açtım.

Karşımda Açelya'yı gördüğümde onca şeyden sonra bunun bir hayal olduğunu anlamıştım. Çünkü karşımdaki görüntü daha silikti. Diğerleri daha netti.

Sanki gerçekten yanımdaymış gibi.

Bana gülümsediğinde ben de ona gülümsedim.

Elini bana uzattığında Ben de kendi elimi ona uzatmıştım. Tam ellerimiz birleştiği sırada vücudumdan garip bir elektirik akımı geçmişti.

Bir anda önüme çıkan başka bir yüzle hızla su yüzeyine çıktım.

Derin bir nefes alıp alnıma düşen saçlarımı geriye ittim. Diğerleri bana gülerken ne olduğunu anlayamamıştım.

Karşımda Jungkook belirdiğinde kaşlarım çatılmıştı.

Jungkook
"Hyung ne güzel korktun ama."

Bakışlarımı ondan çekip etrafta gezdirdim.

Meleğim nerdeydi?

Tekrar suya dalıp etrafima baktığımda kimsenin olmadığını gördüm.

Su yüzeyine geri çıktığımda herkes meraklı gözlerle bana bakıyordu.

Morallerini bozmamak için gülümsedim.

Ben
"Bir şey gördüm sandım da."

Ardından Jungkook'a dönüp boş bakışlarımdan yolladım.

Ben
"Sen bittin velet."

Hızlıca sudan çıktığında onun arkasından koşamayacak kadar üşengeçtim.

Ben
"Jungkook yorma beni. Hadi yanıma gel ve dayağımı yiyip sevgilinin yanına git."

Jungkook
"Üzgünüm hyung."

Diğerleri bizim bu halimize gülerken başımı iki yana sallayıp sudan çıktım. Bugünlük bu kadar eğlence yeterdi.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm Sonu

Koruyucu Melekler² || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin