32. Bölüm

403 34 2
                                    

Açelya'dan

Bakışlarımı Yoongi'ye çevirdiğimde bana bakıyor olduğunu gördüm.

Ona doğru yürümeye başladığımda o da aynı şekilde bana doğru yürümeye başladı.

O sırada diğerleri de durmuş bizi izliyordu. Umursamayıp ellerimi Yoongi'nin yüzüne çıkardım ve dudaklarımı dudaklarına kapattım.

Anında bana karşılık verirken elleri belimi sımsıkı sarıyordu.

Nefes nefese ayrıldığımızda birbirimize sıkıca sarıldık. Onu çok özledim. Çok fazla özledim hem de.

Ayrılığımızda gözlerinden akan yaşlarla bana baktı.

Yoongi
"Seni seviyorum."

Gülümseyip alnımı alnına yasladım.

Ben
"Seni seviyorum."

Birkez daha sarıldığımızda arkamızdan gelen öksürme sesiyle bakışlarımız oraya dönmüştü.

Jin eliyle Jungkook'un gözlerini kapatmış çatık kaşlarıyla bize bakıyordu.

Jin
"Çocuk var burda."

Jungkook
"Oha hyung artık."

Jungkook Jin'in elini ittiğinde yanıma gelen kızlarla uzunca sarıldık.

Yaren
"Seni çok özledik."

Ben
"Ben de sizi çok özledim. Annem nerde?"

Dolunay
"Onlar Türkiye'ye döndüler. Ama onlara haber verdik. Yola çıkmak için hazırlanıyorlardır."

Gülümseyip başımla onayladığımda  diğerleriyle de sarılmıştım.

Ve ilk defa tanışacağım Zac Blonce.

Zac
"Merhaba ben Zac. Zac Blonce."

Ben
"Biliyorum. Ben de Açelya Aydemir."

Zac
"Biliyorum. Bu arada geri dönmene sevindim. Seninle tanışmak istiyordum."

Ben
"Özel bir nedeni var mı?"

Zac
"Oliks'in Rüzgarını kimin taşıdığını bilmem gerekiyordu."

Gülüp başımla onayladım.

Alexa
"Artık gitsek iyi olur."

Oliks
"Peki Açelya ne olacak?"

Marcus
"O da bizimle gelecek. O bir kurucu Oliks."

Owen
"Sonsuza dek bizimle gezegende yaşamak zorunda."

Üçünün de bakışları bana döndüğünde şaka yaptıklarını anlamıştım.

Ben
"Maalesef."

Yoongi hızla yanıma gelip bileğimden tuttu.

Yoongi
"Gidemezsin. İzin vermiyorum."

Ben
"Yoongi bu benim görevim."

Yoongi
"Açelya yapma bunu bize. Ben aylarca seni bekledim. Hayır, hayır olmaz. Gidemezsin izin veriyorum."

İtiraz edeceğim sırada sinirle kaşlarını çattı.

Yoongi
"Seni yatağa bağlamamı ister misin? İnan bana onca olaydan sonra bunu yaparım."

Owen kendini tutamayıp gülmeye başladığında biz de ona sinirle bakıyorduk.

Alexa
"Az daha tutamadın yani."

Owen gülmelerinin arasından özür diliyordu.

Rüya
"Ne oluyor?"

Alexa
"Size şaka yaptık. Açelya sonsuza dek bizimle kalmayacak. Ancak kuruculuğunun sonlandırılması için birkaç günlüğüne bizimle gelmesi gerek. Bütün işler hallolduğunda geri gelecek."

Bakışlarımı Yoongi'ye çevirdigimde yüzünde rahatlamış bir ifade vardı. Yanağına bir öpücük kondurduğumda bakışları bana dönmüştü.

Yoongi
"Lütfen işinizi çabuk halledin. Seni seviyorum."

Ben
"Ben de seni seviyorum. Ve merak etme. Hızlıca halledip geleceğim."

Onayladığında yerdeki yayımı alıp bakışlarımı kuruculara çevirdim.

Alexa'nın bakışlarını yere odaklamış şekilde durduğunu görünce aklıma gelen şeyle sırıttım.

Benim kuruculardan biraz daha geç gelmemin bir sebebi vardı elbet.

Meleklerin olduğu tarafa baktığımda hepsi de mutlulukla birine bakıyordu.

Ben
"Hey Cheryl!! Bizimle gelmek ister misin?"

••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Gözlerimi açtığımda kendimi sarayda bulmuştum. Dün saraya gelmiştik ve her şey normaldi. Eskisi gibi.

Gülümseyip yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Ardından valizimi toplamaya başladım.

Bugün kuruculuk görevim iptal ediliyordu. Daha sonra ise dünyaya dönecektim.

Kapımın çalmasıyla bakışlarımı valizimden ayırmadan gelmesini söyledim.

Cheryl'ün içeri girdiğini gördüğümde gülümseyip ona baktım.

Cheryl
"Bir sorun var."

Ben
"Noldu?"

Cheryl
"Kuruculuk görevin iptal ettirileceği duyuruldu. Yani dünyaya döneceğin."

Ben
"Daha sonra."

Cheryl
"Halkın tamamı seninle beraber dünyaya dönmek istiyor. Bunu kurucularla konuşsan iyi olur."

Başımla onaylayıp valizimi kapattım ve odadan çıktım. Çalışma odasına girdiğimde Kurucuların derin düşüncelere daldığını gördüm.

Ben
"Cheryl anlattı."

Alexa
"O zaman artık vakit geldi."

Owen
"Buraya kadarmış."

Hepsi de ayağı kalkıp çalışma odasından çıktığında merakla peşlerine takıldım.

Ben
"Ne oluyor? Ne yapacaksınız? Bahsettiğiniz şey de neydi?"

Durup bana döndüklerinde merakla onlara bakmayı sürdürdüm.

Alexa
"Alexa Gezegenini yok etme zamanı Açelya. Hem de sonsuza dek."

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm Sonu

Aman aman neler diyorsunuz Alexa bey.
Neler olacak acep?

Koruyucu Melekler² || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin