22 Ağustos 2018
Açelya'danGözlerimi açtığım gibi yataktan kalktım ve banyoya gidip kısa bir duş aldım. Ardından üzerimi giyinip makyaj masama oturdum.
Saçlarımı hafif dalgalı yaptıktan sonra hafif de bir makyaj yaptım.
Üzerimdekiler Julian'ın isteği üzerine alınmıştı ve ne yalan söyleyim güzeldi.
Aynanın önünden kalkıp odadan dışarı çıktım ve Julian'ı aramaya başladım.
Ben
"Julian! Nerdesin?"Sarayın ortasında boş bir alan vardı. Ordan geçerken topuklularımın sesinden başka bir şey duymuyordum.
??
"Merhaba Açelya."Duyduğum tanıdık sesle hızla sesin geldiği tarafa döndüm. Dönmemle karşımda gördüğüm kişiler ağzımın şaşkınlımla açılmasına sebep olmuştu.
Ben
"Alexa?"Şuan karşımda kurucular vardı. Alexa, Marcus ve Owen.
Ben
"Ama siz...? Nasıl?"Alexa
"Kurucular ruh olarak yaşadıkları saraya gelebilirler. Hatta yaşamaya devam edebilirler. Biz de seni ziyaret etmek istedik."Ben
"Ben...ne diyeceğimi bilmiyorum."Konuşamadığım sırada Owen gülmeye başlamıştı.
Owen
"Neden yakın arkadaş olmuyoruz?"Marcus
"Hem önümüzde az bir zaman var ve bizim de sana yardım etmemiz gerek."Alexa
"Sonuçta bu sene ruhları sen canlandıracaksın."Gülümseyip onayladığımda beraber sarayın kütüphanesine geçmiştik. Uzun bir masa olduğundan oraya geçip oturduk. Çok geçmeden kapı açılmış ve içeri Julian girmişti.
Julian
"Hoşgeldiniz efendilerim."Alexa
"Hoşbulduk Julian. Biz yokken Açelya'ya göz kulak olduğun için teşekkür ederiz."Julian
"Ne demek efendim."Anlamaz şekilde kaşlarımı çattım.
Ben
"O...gidecek mi?"Julian
"Maalesef...evet. Oysaki çok iyi anlaşmıştık."Ben
"Bence kalmasında bir sorun yok."Julian
"Gerçekten mi?!!"Sevinçle bağırdığında başımla onayladım. Ama bakışları hemen kuruculara dönmüştü.
Alexa
"Açelya bizim ortağımız sayılır. O sorun yok diyorsa...yoktur."Gülümseyip ayağı kalktım ve Julian'la sarılmaya başladık.
Sarılmayı bırakıp yerimize oturduğumuzda Alexa konuşmak için ağzını açmıştı.
Alexa
"Son dokuz ay. Bu dokuz ayda çok çalışman gerek."Başımla onayladığımda ayağı kalkmışlardı. Ben de kalkıp onları takip etmeye başladım.
Çalışma odasına girip anahtarların olduğu cam fanusun karşısına geçtiler. Dört anahtar vardı. Geriye altı anahtar kalmıştı. Bulduğum anahtarlar:
Güneş Işığı
Ateş Elementi
Toprak Elementi
Ruh Kontrolüydü.Altı anahtarı da gelecek zamanlarda bulacaktım.
Alexa
"Eğitimin de gayet iyi gitmekte. Bu işte gayet iyisin."Ben
"Teşekkürler."Marcus
"Aslında buraya sana bir şey göstermek için geldik."Kaşlarım merakla çatıldığında kurucuların bakışları Julian'a gitti.
Julian
"İnanmıyorum. Geldi mi?"Üçü de başını salladığında artık kendimi cahil hissetmeye başlamıştım.
Ben
"Biri bana ne olduğunu açıklayabilir mi?"Julian
"Sana kurucuların güçlerini anlatmıştım değil mi?"Başımla onayladığımda devam etti.
Julian
"Hepsinin kendisine özel bir aleti vardı. Alexa'nın ruh küreleri, Marcus'un kılıcı ve Owen'ın silahı ve çarkı."Ben
"Evet, biliyorum."Julian
"Bunlar kuruculara özeldir Açelya ve...senin kullanacağın alette gelmiş."Ben
"Ciddi misin?"Sevinçten gözlerim parlamıştı.
Julian
"Beni takip et."Julian önden ilerlerken diğer kurucularla birlikte arkasından yürüyorduk.
Büyük bir kütüphaneye geldiğimizde sarayda kaç tane kütüphane olduğunu sorgulamaya başlamıştım. Ama gözüm farklı bir yere odaklanmıştı. Betondan yapılma kürsü gibi şeyin üzerindeki sihirli ok yayına.
Ben
"O...benim mi?"Alexa
"Evet."Havada parlayan yayı aldığımda vücudumda garip bir titreşim olmuştu.
Elimde tuttuğum yay...harika ötesiydi.
Gülümseyip bakışlarımı diğerlerine çevirdiğimde onlar da aynı şekilde gülümsüyordu.
Julian
"Ee...okçuluk eğitimini ona kim verecek?"Üçü de bakışlarını Alexa'ya çevirdiğinde bana bakarak gülümsemişti.
Alexa
"Ben hallederim o halde."Ve o günden sonra hem okçuluk, hem de büyü eğitimi almıştım. Ayriyeten anahtarların yerlerini de bulmam gerekiyordu.
İşin tuhaf kısmı ise bunca zaman, ruhları canlandırma konusunun hiç açılmamasıydı.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~Kim Alvina~
Bölüm SonuAy arkadaşımın doğum gününden geldim ve cok yorgunum. Ama yine de Sizi bolumsuz bırakmadım.
Yazım hataları varsa affedin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Melekler² || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Her şey kaldığı yerden devam ediyor gibi... •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Başlangıç: 22/07/2019 Bitiş: 08/08/2019