13

255 4 0
                                    

Ik slikte even. Dacht na en kwam tot de conclusie dat ik beter een week eerder had kunnen appen. Mijn moeder gaf me een zetje en duwde me van de bank af. 'Geef toe dat was het beste idee ooit.' Ik knikte en rende naar mijn schooltas. Die lag in de kast. Ik kon me niet herinneren dat ik dat gedaan had. Ik trok mijn mobiel uit het voorvak en vluchtte naar mijn kamer. Toen ik mijn mobiel opende besefte ik dat de laatste keer dat ik erop gekeken had eergisteren was.

AAA ymieee: vertel me iets leuks please. Ik ben moe chagie en heb je nodig
AAA ymieee: 9 gemiste oproep(en)
AAA ymieee: ben je dood???? Heluuuup
AAA ymieee: voor als je je afvraagt hoe het gaat. HET GAAT FUCKING SLECHT. Dus neem OOOOP love u.

'We blijven toch altijd vriendinnen?' Vroeg Ymke zachtjes. Ik knikte. 'Tuurlijk.' Ze gaf me een dikke knuffel. 'Een andere school kan onze vriendschap niet verwoesten.' Ik lachte. 'We overleven het.'

Ik probeerde een beetje te lachen. Maar het idee dat ik Jack moest deblokkeren en appen was alles overheersend.

Ik: ik heb niks leuks te zeggen. Jack zoende een meisje in de hal. En daarna sloeg ik hem. Bedoel dat kutkind. En toen zat ik 10 min met hem in 1 kamer uggh ik ging echt dood man. En was de hele tijd aan het janken.
Ik: oeps hier word je nie blij van.

Ik scrolde door mijn contacten.
Jack Weijner +3 19 33863327
Ik haalde even adem en klikte op deblokkeer. Ik liet me op mijn bed vallen en beet in mijn wang. Met gesloten ogen dacht ik na.
Beste Jack. Nee dat kutkind was dat niet waard. Ik opende whatsapp en begon. Gewoon met zijn naam: Jack. Het deed pijn om zo naar zijn naam te staren. De laatste keer dat ik die opschreef was meer dan 1 week en 2 dagen geleden. Mijn ogen liepen weer vol tranen. 'Kutjoch.' Mompelde ik.

~Heyy, ik had geen idee hoe ik over WhatsApp moest schrijven. Dus ik heb de namen maar dik gedrukt. Als het rot leest of er raat uitziet moeten jullie het zeggen! Ymke is Amélie's beste vriendin. (En enige) Soo suc6 met lezen;)
Ik doe na de volgende 2 hoofdstukken weer een hoofdstukje met "even kennis maken." Dan laat ik jullie een plaatje van het vriendinnetje van Jack en Ymke zien:):)
Xxx

MemoriesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu