Even kennis maken.

654 7 0
                                    

Introductie:
Jack en Amélie hadden verkering. Met de nadruk op HADDEN. Jack lijd aan paniek aanvallen. Hele heftige. De enige die dat weet is Amélie. Het meisje dat nu met een enorme boog om hem heen loopt. Maar hij heeft het zelf verpest. Toch moet hij haar weer terug. Ze is de enige die hem kan helpen bij een paniekaanval.
Maar overwint liefde ALLES? Zelfs een ongeneselijk ziekte?

Ik laat hier wat plaatjes zien van de personages als je aan het verhaal wil beginnen moet je dit hoofdstuk even overslaan!

~Heyy, ik ben de schrijver van dit boek. Wowiee dat wist je nog niet he. Ik ben Maria en schrijf al zo lang als ik me kan herinneren. Niet persee op papier maar ook in mijn hoofd. Nu heb ik de kans het op te schrijven.
Heel veel plezier met het lezen van dit boek!❤️

Ik heb een paar dingetjes in mijn boek waarvan het wel handig is dat je het even weet;)

~ Dit streepje betekend dat er iets komt wat niet bij het boek hoort maar een stukje waar ik aan mijn lezers schrijf. En wat ik daar schrijf? Tja van alles en nog wat:)

Schuingedrukt betekend dat er iets komt wat al gebeurd is. Dus een herinnering. Soms is het ook de gedachte van een persoon. Maar dat merk je wel;)

Nu even kennis maken met de personages.
Dit zijn de hoofdrolspelers:

Amélie De Rooi

Amélie De Rooi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jack Weijner

Dat was het dan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dat was het dan.
Heel veel plezier!!❤️

MemoriesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu