19 Yıl Önce...
Toplantıya davet edilenlerin, birbirlerini öldürmek için atılmaları kaçınılmaz olacaktı.
Lider, iki aileyi bir araya getirmeye karar verdiğinde kaosu da öngörmüş ve bütün tedbirleri almıştı. Kendi hanesinde, türlerinin iki büyük ailesinin yok olmasına müsaade etmeyecekti.
En kötü işkencelere maruz kalıyormuş gibi bir yüz ifadesiyle kabullendiği bir görevdi bu, ancak türlerinin devamlılığı için yapmak zorunda olduğunu biliyordu. İki aileyi bir araya getirecek kişinin yalnızca kendisi olduğunun da farkındaydı. Üstlerinde lider otoritesini kullanmadığı sürece, o iki hanenin aynı çatı altında bulunmasını sağlayamazdı.
Emri altındaki alfa ya da betalardan birilerini düşman sürülere göndermek yerine bizzat kendisi çalmıştı kapılarını. Reddetme ihtimallerini bütünüyle ortadan kaldırmıştı böylece. Şimdi de sürü evinin geniş salonunda soğukkanlılığını koruyarak volta atıyordu Lider Alfa.
İki aileyi bir araya getirebilecek tek kişi olmasının yanında, yarım asırlık düşmanlıklarını ortadan kaldırmaya da cesaret edebilen tek liderdi Jung Hoseok. Öfkeden deliye dönüp önce kendisini, sonra da birbirlerini ortadan kaldırabilecekleri tehlikesini görmezden gelmeyi seçip; planının o ikisi dışındaki bütün ailelerde olumlu karşılanacağı ve destekleneceği fikrine odaklanmıştı.
Toplantı kendi hanesinde olduğu için, tarafların en azından kısa bir süre birbirlerine diş göstermeden, yalancı bir sakinlikle onu dinleyeceklerini düşünüyordu.
Sürü evinin dışındaki hareketlenmeyi ve birbirlerine üstünlük kurmak için çırpınan auraları hissettiğinde derin bir nefes alıp yüksek arkalıklı koltuğuna oturdu Lider Alfa. Betalarından biri tüm sürülerin Baş Alfalarının kapıda hazır olduklarını söylediğinde sükunetini yitirmeden eliyle içeri gelmelerinin işaretini verdi.
Baş Alfalar birer birer salona girdiler. On alfa salondaki yerlerini aldığında Lider bakışlarını kapıdan yan yana giren ikilinin üzerine çevirdi. Yalnız gelmeyen sadece o ikisi vardı. İkisinin de arkalarında kendi ailelerinin en güçlü alfaları yürüyordu. Bunun olacağını bildiği için tepki vermedi Lider Alfa.
Karşısındaki adamlar katliam yapabilecek bir ruh hali içindelerdi. Yanlış tonda söylenebilecek tek bir söz, ufacık bir tehdit barındıran tek hareket, kan banyosunu tutuşturacak kıvılcım etkisi yaratabilirdi. Yüzlerindeki ifadeden birbirlerinin üzerine atlamak için nasıl yanıp tutuştuklarını, dişe diş bir düello için nasıl sabırsızlandıklarını görebilirdi onlara bakan herkes.
Lider Alfa, yüksek arkalıklı koltuğuna yaslanıp bakışlarını tarafsız aile büyüklerinin üzerinde gezdirdi. İki yanına geçip kümelenmiş, birbirlerine karşı ölümüne kin besleyen ailelerden çekti bakışlarını. Onların gözleriyle birbirlerini taciz etmelerine müsaade etti. İki tecrübeli alfanın ve arkalarında dizilmiş alfaların kötü elektriğine maruz kalan misafirlerinin yüzlerindeki hoşnutsuzluğa şahit oldu. Herkesin merak dolu bakışlarını üzerinde hissediyordu lider. Doğrudan karşıya bakarken, iki tarafında birbirlerine boğucu bakışlar atan alfaların dikkatini çekmek için hafifçe öksürdü.
"Neden hepinizi burada topladığımı merak ediyor olmalısınız." Kalabalıktaki tüm bakışlar kendisine yöneldiğinde, lider kararlılıkla devam etti cümlelerine.
"Türümüzün liderinin kim olduğunun farkında olduğunuzu umut ediyorum. Ve bir lidere nasıl itaat edileceğini bildiğinizi farz ediyorum." Salondaki birkaç alfanın yüzlerinin solduğunu fark etti Hoseok. İçlerinden bazıları kendi aralarında fısıldamaya başladıklarında, ortamdaki auraların yeniden birbirleriyle yarıştıklarını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUIXOTIC ✯ vmin [omegaverse]
Werewolf[Vmin] [Omegaverse] "Kalbimi, bedenimi ve ruhumu vahşiliğinle beslemene ihtiyacım var. Ki zaten bana hissettirdiğin tek duygu da bu... Vahşilik." Olağan dışı bir dünyayı benimle adımlar mısınız?