Taehyung uykusunda kendisine sığınan ve sarılan omeganın kokusuyla sarmalanmışken onunla ne yapacağını düşünmekle meşguldü. Yastığından hafifçe doğrulup dirseğini yasladı. Boynuna sokulmuş Jimin'in başı yastığına düştü. Kolları hala sıkıca alfanın beline dolanıyordu.Sadece ay ışığının aydınlattığı odada, çıplak bedeni incecik bir örtüyle örtülmüş, saçları dağılmış, yüzü ağlamaktan şişmiş olsa bile hatrı sayılır bir güzellikteydi omegası. Taehyung kısa bir an onun çirkin görüneceği herhangi bir anının olup olmayacağını düşündü. Her anında yanında olursa, her halini görebileceğini söyledi kendine içten içe.
Ne kadar uzun süre eşinin yanında uzandığını tahmin bile edemedi Taehyung. Genç omega uyurken öyle masum, öyle narin görünüyordu ki onu izlememek imkansız gibi gelmişti alfaya. Göğsüne doğru sıyrılmış örtünün altından taşmıştı güzelliği. Taehyung omegasının vücudunun muhteşem olduğunu düşündü. İradesinin son demlerinde geziniyordu ve bunun da farkındaydı. Bembeyaz teni ayın altında parlarken ve kokusu başını döndürürken, kanının alt taraflarına doğru aktığını hissetti alfa. İçindeki kurt, Jimin'i kendisine ait kılmak için sessiz bir savaşa tutuşmuştu Taehyung'la çoktan.
İradesinin kırıntılarına tutunarak yavaşça beline sarılı uyuyan Jimin'in kolunu çözdü. Yatağın üstüne bıraktı. Açılan göğsünü örttü ve alnına dökülen kahve tutamlarına dokundurdu parmak uçlarını. Hemen ardından kendini odanın, hatta evin dışına atmak zorunda hissetti. İçindeki alfa bedenini parçalayıp çıkmak için can atıyordu. Jimin'e dokunmaktan kaçıyordu Taehyung.
Kulübenin dışına adım attığında yan taraflarındaki kulübenin önünde dirseklerini dizine yaslamış, yüzünü avuçlarının arasına almış, doğrudan önüne bakan ve ormanı izliyormuş gibi duran Yoongi'yi gördü. Huzurlu görünüyordu omega. Eşinin kuzeninin geçirdiği öfke nöbetinin ardından bu kadar sakin ve huzurlu görünüyor oluşu dikkatini çekti Taehyung'un.
"Uyumamışsın."
Taehyung'un sesi uzun süredir konuşmadığı için normalden daha boğuk çıktı. Bir anda yanında beliren beden ve duyduğu sesle yerinde irkildi Yoongi. Yüzünü avuçlarından ayırıp Taehyung'a doğru kaldırdı.
"Uyumadım alfa."
Yoongi rahatsızca yerinde kıpırdanınca ondan biraz uzaklaşıp yanına oturdu Taehyung. Omeganın aksine yüzünü gökyüzüne çevirdi. Hava açık, ay zirvede, yıldızlar ışıl ışıldı. Uzun zaman sonra gördüğü en güzel gökyüzü olduğunu düşündü.
"Bizim aptal olduğumuzu düşünüyorsun değil mi?"
Yoongi'nin kendisine bakmadan sorduğu soru ilgisini çekmişti Taehyung'un.
"Evet. Öyle düşünüyorum."
Alfanın net ve dürüst cevabı elinde olmadan gülümsetti Yoongi'yi.
"Jimin'le konuştun mu?"
Bu defa ormanı izleyen gözlerini yanındaki alfaya çevirmişti Yoongi. Konuşmaya ihtiyacı varmış gibi görünüyordu fazlasıyla.
"Konuştum."
Taehyung'un kısa ve net cevaplarını yeterli buluyordu Yoongi ancak ona soru sormadan da bir şeyler söylemesini istiyordu içten içe.
"O iyi mi?"
Yoongi'nin sorusunun üstüne, gökyüzündeki bakışlarını omegaya çevirdi Taehyung. Siyah saçlarının arasında parlayan mavi gözlerine dikti yeşillerini.
"Uyuyor."
Sorunun cevabı bu değildi ancak Taehyung kendi eşine bir şey yaptığının düşünülüyor olmasından da hoşlanmamıştı. Geçiştirmişti omegayı. Gözlerinin temasını kesip yerinden kalktı. Kendi kulübelerine birkaç adım atmıştı ki Yoongi durdurdu onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUIXOTIC ✯ vmin [omegaverse]
Wilkołaki[Vmin] [Omegaverse] "Kalbimi, bedenimi ve ruhumu vahşiliğinle beslemene ihtiyacım var. Ki zaten bana hissettirdiğin tek duygu da bu... Vahşilik." Olağan dışı bir dünyayı benimle adımlar mısınız?