1. bölüm

96K 1.7K 778
                                    

Sabah alarmın sesiyle yüzümü buruşturup yataktan kalktım.

" Nalet olsun kapat şunu Nisan " diye bağıran Can'a gözlerimi devirdim.

Bir dakika. O bana Nisan mi demişti. Bana bana ablasına. Alarmı kapatmayarak banyoya ilerledim. Tam içeriye girecekken ablamın beni ittirmesiyle duvara yapıştım.

" oha. Ohaa" diye bağırdım arkasından. Napalım artık bu gün banyo yapamadan gidecektim okula.

" Kızım ben seni gebertmezmiyim. Nerde lan o. Haa nerde " diye bağıran Can'ın sesini duymamla yerimden hopladım. Peki bu durumdan korkmalımıydım.

" Ne bağırıp duruyorsun Hazarı uyandırdın Can " diye bağıran annemin sesiyle yine hopladım.

Uffff ama ne kadar da korkak bir kızım ben böyle. Hadi ama Nisan sen ne zamandan beri korkar oldun haa söyle bana.

' ne zamandan beri ben sana söyleyeyim Nisan cım. Şey hatırlarsan dün seni seni seven çocukla konuşurken yakalamıştı ' diyen iç sesime göz devirdim.

" yok canım saat geç olunca sen uyuya kaldın galiba Can a her şeyi anlattım ben " dedim iç sesimle konuşarak.

' off ya herşeyimi ' diyen iç sesime tekrar gülümseyip

"aynen öyle canım" dedim

" kiminle konuşuyon lan sen " diye bana seslenen Can a döndüm .

" kimseyle bacım " dedim. Aklıma kızgınlığı gelince kedi bakışlarımı gönderdim ona.

" Lan sana kaç kere diycem şöyle bakma diye. Kediye değil eniğe benziyorsun diyorum " dedi ve kafama bir tane patlattı.

O, o bana mı vurdu şimdi. Yedim lan seni şimdi.

Tam arkasını dönüp gidecekken "ahhh" diye bağırdım.
Hızla arkasına dönüp bana bakmaya başladı. Kafamı tutarak ağlama şekline girerek tekrardan
"ahhh"diye bağırdım.

Yanıma hızla gelip.
" noldu " dedi endişelenmiş bir şekilde. Off ama öyle bakma kerata kıyamıyorum.
" kafama ağrı girdi " dedim ağlamaklı çıkan sesimle. Daha doğrusu çıkarmaya çalıştığım bir sesle.

" Ben özür dilerim abla. Çok mu acıdı ha söyle bana " dedi ve bir anda bana sarıldı. İşte şimdi ağlayabilirim. Banyonun kapısının açıldığını duydum ama hala birbirimize sarılıyorduk.

" Çekilin be şurdan suratsızlar" diye ortamızdan geçen ablama ikimizde kahkahalarla güldük. Can ve Hazar en çok beni severlerdi ve bu durum ablamın baya zıttına gidiyordu.

Ablam kuaför, ben üniversiteye hazırlanan ama çalışmayan ve ailenin en tembeli olan, Can lise ikiye gidiyor. Hedefi lise üçe geçebilmek. Jdsfıcxhk. Neyse başımıza abidir ayrıca. Hazar ailemizin en küçüğü ve en zekisi. 6 yaşında ama görseniz
' senin içine adam kaçmış ' dersiniz. Annem emekli öğretmen. Babam ise daha bilmediğimiz bir şirketin işçi müdürü.

Söylediğine göre şirketin sahibi çok gençmiş. Babam onunla sanki kendi çocuğuymuş gibi gurur duyar, her akşam yemeğin de onu övünür durur. Hayır yani bizim bunla alakamız ne.

" hadi kahvaltı edelim fıstık " diyen Can ın koluna girdim ve mutfağa ilerledik.

" size bir şey sorucam bende farklılık farkettiniz mi. " diyen ablama baktık.

" hayır " dedim ve incelemeye başladım. Can da gözlerini kısmış ablamı süzüyordu. Can ın gülümsemesi ile bulduğunu düşünüp
' ne ' diye işaret ettim

" gördüm kız " diyen Can i can kulağıyla dinliyordum. Hayır yani benim görmeyip onun gördüğü ne var. Ablam sırıtarak bakıyordu. Tam bir şey diyecekken Can konuşmaya başladı.

" konuşmaya ve yürümeye başlamışsın hayırlı olsun " dedi ve kahkaha atmaya başladı. Ablamın sinirden kızarmış yüzünü görmemle ben de tutmaya çalıştığım kahkahamı koyvermiştim.

" haaaaaaaa çok komik mallar " dedi ve devam etti " saçlarımı kesmiştim " dedi. Can omuzlarını silkip kahvaltı etmeye başlamıştı bile.

"Ee" dedi ablam.
" Ne ee si " dedim
" nasıl olmuş " dedi gülümseyerek. Gerçekten güzel olmuştu.

" bok gibi olmuş " diyen Can la beraber tekrar kahkaha atmaya başladık.

" anne şu iki gerizekalı kardeşe bir şey de " diye isyan eden ablama daha çok gülmeye devam ettik. Can ın elini kaldırmasıyla çak yaparak ablamı daha çok sinir ediyorduk ki buda suratının mora dönmesiyle başardık demekti.

" Can ablanla doğru konuş getirme beni yanına. Sen bakma onlara Selinim çok güzel olmuş " diyen anneme Can la beraber gözlerimizi devirdik.

Ablamın kocaman sırıtışıyla tekrar gülmemle Can ın çayı ablamın üzerine püskürtmesi ile daha çok güldüm. Can da gülerken annemin hızla bize gelmesini gördüm ve Canı da çekiştirip odaya koştuk.

Ablamın ağladığını duyduğumda annem onu teselli ediyordu. Bu sefer haddimizi aşmıştık ve annemin gazabından kurtulamayacaktık. Can a dönüp

" sıçtık Can bez getir " dedim

TAKINTI(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin