22. bölüm

24.8K 893 176
                                    

Belime dolanan kollar . Korkuyla çırpınmamla soğuk dudakları ensemin açıkta olan yerini öptü .

"Şşşş. Sakın ol benim "

Elimi kalbime koyup kalbimin normale dönmesini bekledim . Beni yatakta kendine çevirdi . O burda napıyordu.

"Evde uyuyamadım . Sen yokken o ev bana acı veriyor"

Gözlerine uzun uzun baktım .

"Kapı kitli yani sen -"

"Tırmandım ve inan bu hiç kolay olmadı tam üç kere düştüm "

Onun düştüğünü hayal ettim bir an . Gülmeye başladım . Dudagima hissettiğim baskıyla gülüşlerim boğuklaştı.  Geri çekildiğinde kocaman olmuş gözlerimle ona bakıyordum.

"Dadıyı uyandıracaktın,napayım başka yol bırakmadın"

Öylece baktım . Konuşmadım . O sustu ben sustum .

"İyi geceler "dedi ve alnımdan öptü.

Beni kendine daha çok çekti. Başını göğsüme koydu . Ellerim öylece havada kaldı . Yavaşça sırtına indirdim ve uykusuzluktan ağlayan gözlerimi uykuya teslim ettim .

Boynuma değen sıcak şeyle ürktüm. Gözlerim hızla açılınca yanıma baktım . Kafasını boynuma yerleştirmiş ve öyle uyuyordu. Ellerimi belimi sımsıkı sarmış. Sanki kaçmamdan korkar gibi . Ilık nefesi boynumu huylandırırken yüzüne baktım . Dudaklarını büzmüş , saçları dağınık bir halde uyuyordu . Elim havalandı saçlarına. Sonra geri indi. Kokusu . Kokusu bir başkaydı. Hani yeni bir bebek doğar ve o an o koku sizi bitirir ya. İşte o kokuydu. Ne kadar masum uyuyordu. Düzenli aldığı nefesi boynumu delip deşerken ben sadece onun masumluğuna dalıp kalmıştım. O kadar güzel uyuyordu ki . Bı an için bu adamın bir katil olduğunu unuttum . O bir katildi. Yüzüne tekrar baktım . Siz görseniz bu adam mı katil dersiniz . Ama aynı kişiden bahsediyorduk. İlk defa onu bu kadar inceleme fırsatım olmuştu. Kaşının kenarında ufak bir iz vardı.  Bu izi bu güne kadar hiç farketmemiştim.

"Öylece bakmayı kesip artık öpüşme sahnesine geçebilirmiyiz"

Ağzımdan bir "ha" kelimesi kaçarken ela gözlerini açtı .

"Ha değil öpücük karıcım"dedi ve dudağıma öpücük kondurdu.

"Sen uyumuyormuydun"

"Uyurken mi öpecektin . Dur hemen zamanı geriye alıyorum "dedi ve gözlerini yumdu

Yüzüne bakarken "hadi daha fazla uyuyamam"

"Öpücük yok uyan "

Dudaklarını büzerek bana baktı . Eline kalbine koydu

"Bu . Acıttı"

Kapının çalmasıyla o tarafa döndük .

"Gelin "

"Eyvah dadım. Canımızı okuyacak"dedi ve hızla yatakta dikleşti

Lanet olsun . Cidden de canımızı okuyacaktı.

"Cabuk yatağın altına " dedim ve hızla kapıya ilerledim. Onun tamamen yatağın altına girdiğini gördükten sonra saçlarımı düzelttim .

"Güzelsin güzel " dediğinde "şşş " dedim ve kapıyı açtım .

"Ağaç ettın beni burda gelin " dedi ve sert bir şekilde içeriye girdi .

Endişeli bir şekilde arkasından ilerledim . Odayı inceledi . Sırtı bana dönük bir şekilde konuşmaya başladı

"Burak bana biseyler anlattı gelin "

"N-ne anlattı dd-dadim "

Sesimin istemsiz titremesiyle bana dönük olduğu sırtına baktım . Kafamı yere indirdiğimde Alp'in ayağının yatağın altından çıktığını gördüm . Ağzım o şeklini alırken önüne geçtim görmemesi için.

"Babasının oynadığı oyunu oynamışsınız "

"Eşek sıpası" demesiyle ayağına tekme attım .

"Bişey mi dedin "

"Yok dadı "

"Dedin dedin"

"Yok valla ben demedim dadım"

Etrafımda dönüp bani iyce inceledi.  Gözlüklerini çıkartıp bir de öyle döndü etrafımda .

" Bizim mal değneği seni nasi sevdi hayret" dedi .

Mal değneği demesiyle sessizce gülmeye başladım . bacaklarıma inen bastonla neye uğradığımı şaşırdım.

"Bu ne zayıflık. Sana yemek yedirmiyorlar mi " diyip bir de kalçama vurdu .

"Yediriyorlar dadı "

"Bundan sonra ben bakicam sana . Bak nasıl bir ayda tombiş bir gelin oluyon bana " dedi ve güldü .

Yatağın altından gülme sesi gelirken tekrar ayağına vurdum.

" Ben iyiyim böyle. Tombul olmak istemi-"

"Sana sordum mu gelin " diyip bastonu yere vurdu.

"Oğluma nasıl gelin olacan sen . İlk gecede ölürsün" demesiyle öksürmeye başladım .

Allah'ım bu kadında utanma yokmuydu . Üstelik Alp burdaydi .

"Hiç boşuna öksürme . Anlat bakem ilk gece hakkında ne biliyorsun"

Gözlerim fal taşı gibi olurken yüzüm kip kırmızı oldu .

"Dadım ben "

"Soyle dedim " dedi ve ilerdeki koltuğa yürüdü .

"Anlat ona karıcım"

"Kendimi kocamın kollarına bırakıcam de sen "

"Şşş" diyip ayağına daha hızlı bir şekilde vurdum .

"Eee gelin " demesiyle dadıya döndüm.

"Dadım ben yani "

"Lafı geveleyip durma da söyle"

"Dadım bunlar özel sorulardır ." Dememle sustu .

Kafasını salladı .

"Sen tam da benim aradığım gelinsin" diyip odadan çıktı .

Alp kafasını yatağın altından çıkardı ve kocaman gülümseyerek bana baktı .
Yatağa oturdum ve yüzümün kızarıklığıyla yere eğdim kafamı .

"Tontiş hatunum benim " diyip yanağıma öpücük koydu .

"Ben tontis olmicam"

"Dadım bunda kararlı . Tontisim "

Tontis biri olmak istemiyordum ki ben ...

Evet belki kisa ama bunu sırf bana yardımcı olmaya çalışan 😂arkadisamıza özel yazmaya çalıştım  . Teşekkürler bebitom 💋

TAKINTI(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin