Ellerim ,ayaklarım , vücudumun her yeri titriyordu. Ben ,gece onun. Olmaz. Ben onun olamam. Kaçman lazım Nisan .
Etrafımda deliler gibi dönmeye başladım . Kaçman lazım Nisan . Senin ondan uzak durman gerekiyo.
Kapıların her birini zorlayıp açmaya çalışsam da açılmadı . Allah'ım. Allah'ım ben napacaktım.
" Deneme "
Nefes alış verişlerim hızlanırken arkamı döndüm .
" Benden uzaklaşmayı,benden kaçmayı deneme"
Kafamı yere eğdim . Ne konuşacak ne ona isyan edecek gücüm vardı.
"Buraya gel " dedi ve bana kollarını açtı .
Yüzüne baktım. Uzun uzunnn. Kafamı hayır anlamında salladım .
"Sana gel dedim demi Nisan " diye bağırınca ayaklarım benden istemsiz hareket etti.
Yaklaştım. Yaklaştıkça kalbim durdu. Yanında durunca gözümün önüne gelen saçımı kulağımın arkasına itti. Sarıldı. Öyle bir sarıldı ki o an bu adama tutsak olduğumu anladım . Hiçbir yere kaçamayacağımı.
Boynuma öpücükler kondururken ellerimi yumruk yapıp kendimi sıktım. Kokumu icine çeke çeke beni öperken kendimden tiksindim . Dilim sanki lal oldu. Konuşamaz hale geldim. Ses vermeye çalıştım ,sesim çıkmadı . Dur diye bağırmaya çalıştım bagiramdim. Ağzım açık bir şekilde kaldı . Kafamı hayır anlamında salladım. Durmadı . Devam etti. Göz yaşların tek tek akarken o durmadı . Ellerimle ittirdim. Minicik vücudum onun cussesiyle başa çıkamadı .
Ellerini yüzüme yerleştirdi. Dudaklarıma yaklastiginda kafamı hayır anlamında bir kez daha salladım . Yaklaştı . Titreyen bacaklarımla zar zor bir adım geri gittim . Yapabilirsin Nisan . Tekrar bir adım ,ve tekrar. Ben ondan iki adım geriye kactikca o bana bir adımla yaklaştı . Sırtım soğuk bir yere çarptığında arkama baktım .
Duvar . Yol bitmişti . Ben. Ben artık kacamayacaktim . Ben temelli onun tutsağı kalacaktım . Ellerimi göğsüne koyup bana yaklaşan vücudunu ittirdim .
"Duur"
Durdu. Durdum.
Bu ses. Bu ses bana mı aitti.
"Korkma küçüğüm. Sana zarar vermiycem"
Şaka mı yapıyordu. Bu söze ,bu söze nasıl inanmamı beklerdi. Berk'i öldürmüştü. Beni ,beni öldürmüştü. Hayır hayır . Bana benzeyen masum bir genç kızı öldürmüştü. Bu lafına inanmamı nasıl beklerdi.
" Bunu bana bir katil mi söylüyor"
Dediklerimi yeni yeni idarek ederken gözlerinin kahverengisinin değiştiğini farkettim . Çene kasları kasıldıkça kasıldı. Daha ne olduğunu anlamadan dudaklarımda sert bir baskı hissettim.
Çırpındım. Kaçamadım. Ben çırpındıkça o daha sert öptü . Dudaklarımı ısırdığında acıyla dolu bir ses çıktı ağzımdan. Dudaklarını benden ayırdığında yere çöktüm . Sessizce ağlayıp ona baktım . Dudaklarındaki kanı temizleyip önüme çöktü . Gözlerinden ateşler firlarken cenemden tutup kendisine bakmamı sağladı .
" Artık sana istisna yok . Sen de her kes gibi görülen yüzümü göreceksin . Benim olmayacaksın şu an ama benim olmadığına bin pişman olacaksın . Acı çekeceksin bu evde Nisan YARIKAN"
Çenemi sert bir şekilde ittirdi ve ayağa kalkıp yukarıya çıktı .
Allah'ım , Allah'ım ben nasıl kurtulacaktım. Yere uzanıp ağlamaya devam ettim .
" Can " dedim hıçkırıklarımın arasından.
" Ne olur yardım et . Bul beni "
Arkadaşlar şimdi sizden yorumlara bu kitap için bir şarkı bırakmanızı istiyorum . Siz olsanız bu kitaba hangi şarkıyı seçerdiniz . Hepsini dinlemeye calisicam merakla bekliyorum. Teşekkürler 😊🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI(TAMAMLANDI)
Dla nastolatków" benden ne istiyorsun " dedim ağlamaktan çatlamış sesimle. " sadece " düşünür dibi elini saçlarında dolaştırırken " seni sevgilim " dedi. Karanlık odada gök gürültüsü ve şimşeklerin çakmasıyla onu daha net gördüm. Şu anki hissettiğim şey, onda...