Gözlerimi açtığımda ilk görüş alnıma beyaz tavan geldi. Başımda dikilmekte olan hemşire gülümseyip konuşmaya başladı. Ama bir dakika ses yok.
" Duyamıyorum " dedim hemşireye. Hemşire kaşlarını çatıp odadan çıktı.
Doktorlar içeriye girince kaşlarımı çattım. Bu kadar doktor ney. Adeta İstanbul daki bütün doktorlar içeriye akın etti.
Bir dakika lan yoksa ölüyormuyum. Sesler yavaş yavaş gelirken herkesin konuşması kulaklarımı çınlatıyordu. Yüzümü istemsizce büzdüm.
Kapı açılıp ayak sesi gelmeye başladı. Doktorların her biri susup adeta hazır ola geçtiler.
Kimin geldiğine baktığımda yatağımda donup kaldım adeta. Çenemin kasıldığını hissettim. Kulaklarımda yine o cümleler akın ederken ağlamaya başladım.
" Çıkın " diye sert sesiyle doktorlara komut veren Sarpın yüzüne baktım.
Hayır hayır beni bu adamla yanlız koymayın.
Doktorlar sözünü ikiletmeden çıktılar. Sarpın sinirli yüzü beni dahada korku veriyordu.
" Sana sadece bir şey sorucam ve sen bana doğru cevap vereceksin. Haa eğer vermedin sonuçlarına da katlanacaksın." dedi o sert ve beni korkutan sesiyle. Ve devam etti.
" Dün bizi duydun mu "
" a-an almadı -ım" dedim kekeleyerek.
" dün 3.kata çıkıp bizi dinleyen senmiydin Nisan " diye bağırdığında ağlamaya yeniden başladım." cevap ver " diye bağırınca yerimde hopladım.
" hayır. Hayır ben değildim ve neyden bahsettiğini bilmiyorum " diye bağırdım.
Bu adam bizden, bende, babamdan ne istiyordu.
" inşallah öyledir. Yoksa bunu sen ödersin " dedi ve bana yaklaşmaya başladı.
Elini kaldırıp suratıma doğru hareket ettirince geri çekildim.
" çık dışarıya" dedim yüzünden gözlerimi kaçırarak.
Hareket etmiyordu. Eli öyle havada kalmış beni anlamak ister gibi bakıyordu.
" çık " diye bağırdığımda derin bir iç çekti ve
" Peki sende biraz dinlen. Ben tekrar gelicem "dedi ve aniden beni yanağımdan öptüBen olayın şokunu atlatamazken o hızla dışarıya çıktı.
Kafamdaki puzzle ler yerine tek tek oturmuştu.
Sarp Alp Gündoğdu yani babamın patronu beni seviyordu. Ve, ve o bir katil. Hem de beni seven kişinin katili. Bu demek oluyor ki onun için oyun daha yeni başlıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI(TAMAMLANDI)
Teen Fiction" benden ne istiyorsun " dedim ağlamaktan çatlamış sesimle. " sadece " düşünür dibi elini saçlarında dolaştırırken " seni sevgilim " dedi. Karanlık odada gök gürültüsü ve şimşeklerin çakmasıyla onu daha net gördüm. Şu anki hissettiğim şey, onda...