52.bölüm

11.2K 524 68
                                    


"Gitme"

"Ama seni bekliyor olacağım"

"Ama gidemezsin"dedim ellerimi uzatarak.

"Annemi çok özlemiştim Nisan.Burda kalmam gerekiyor.Seni bekliyorum"dedi annesine sarılarak

"Gidemezsin"dedim ona bir adım yaklaşarak

Annesiyle bir adım geriye giderken tekrar adım attım.

"Seni seviyorum kadın"

"Sakın"dedim bağırarak"Benden gitmeyi düşünme"

"Nisan-"

"Gitmene izin veremem"

"Nisan kendine gel kızım"

"Gidemezsinnnn"dedim bağırarak.

Gözlerim açılıp etrafa baktığımda herkes bana bakıyordu.Babam elimi sıkıca tutmuş korkulu gözlerle bana bakıyordu.

"Alp"diye ayağa kalkmaya çalıştığımda kafamın dönmesiyle gözlerimi sıkıca kapattım.

"Kızım"dedi babam endişeyle

"Ona gidicem"

"Dinlenmen gerekiy-"

"Beni ona götür baba"dedim çaresizce

Yüzüme uzun uzun baktıktan sonra kafasını salladı.Yataktan ayaklarımı sarkıttığımda karşıdaki aynaya baktım.Kana bulanmış elbiselerimi çıkarmışlar yerine temiz kıyafetler giydirmişlerdi. Gözlerim ellerime gittiğinde ellerimi havaya kaldırdım.Tertemiz olan avuç içlerime baktım.

"O seni temiz görmek ister değil mi?"dedi babam avuç içlerimi öperek

Kafamı evet anlamında sallarken ağırlığımı babama vererek ayağa kalktım.Omuzlarımdan sıkıca kavrayıp düşmememi sağladı. Ayaklarımı kaldıracak halde değildim.Ama ona değerdi.Koridorda sürüdüğüm ayak seslerim herkesin dikkatini çekip bana bakmalarını sağlıyordu.

Babam beni bir odanın camının karşısına getirdiğinde nefesimi tuttum.İçerdeki hemşire perdeyi yavaşça kaldırırken yatakta yatan Alp'i gördüm.Ağzının içinde bir boru ve her yerinde kablolar vardı.Adım atıp cama ellerimi koydum.Sıcak gözyaşlarım yanaklarımdan çeneme doğru yol alırken beynimde oluşan sızı kendini yeniden ortaya çıkardı.

"Gitme"dedim hıçkırarak"Ne olur gitme"

Kaç saattir onu izlediğimi bilmiyorum.Uyuşmuş bacaklarımı belki uyanıp bana bakar diye kıpırdatmazken omzuma biri dokundu.Kafamı çevirip omzuma dokunan kişiye baktım.

"Eve git ve dinlen"

"Gerek yok"

"Alp uyanıp seni bu halde ve bu şekilde mi görsün"

"Ne varmış halimde "

"Uykusuz ve saatlerce ağlamaktan kızarmış gözler.Bitkinleşip beyazladıkça beyazlayan bir suratın.Ve sanki çok kiloluymuşsun gibi sürekli zayıflayan bir vücudun"

Omuzlarımı silktiğimde tekrar Alp'e dönüp baktım.

"Ha sen diyorsun ki Ekin Alp seni öldürsün"

"Neden öldürsün"

"Seni bu şekilde görürse sence beni napar"

"Öldürür"dedim ağlamakla gülmek arasında gidip gelirken

"Evet "

"Uyansın da öldürsün seni ya.Ama yeter ki uyansın.dedim ona dönerek

"Aaaaah . Şuna bak.Ben niye ölüyorum ya"dediğinde kıkırdadım"İşte böyle gül.Gül ki bizim oğlan bir an önce iyleşsin"

TAKINTI(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin