13. bölüm

30.9K 1K 640
                                    

Ne demek Nisan GÜNDOĞDU.

" Benim ismim Nisan YARIKAN" diye bağırıp belimdeki ellerini ittirdim .

Arkasındaki koltuğa oturdu. Elini yüzüne verdi ve beni incelemeye başladı . Kaşlarımı çatıp arkamı döneceğim sira
" Anlamıyorsun değil mi " dedi .

Neyi anlamam gerekiyodu

" Evet anlamıyorum . Berk'i sebepsiz yere öldürdüğünü, o kızı o kızı öldürüp de benim yerime koymani , ailemi perişan etmeni anlamıyorum . Bunu neden bize yapiyosun . Sen kimsin ve en önemlisi benim neyi anlamam gerekiyo " dedim sesim sonlara doğru ağlamaklı çıkarken .

Çoktan ağlamaya başlamıştım . Orda durup elini yüzüne vererek sadece beni izliyordu.

benden ne istiyorsun " dedim ağlamaktan çatlamış sesimle.

" sadece "
düşünür dibi elini saçlarında dolaştırırken

" seni sevgilim " dedi.

Karanlık odada gök gürültüsü ve şimşeklerin çakmasıyla onu daha net gördüm.  Şu anki hissettiğim şey, onda görebildiğim şey  sadece kocaman bir KORKU.

"Ama neden ben" dedim . Aslında bunu kendime soruyordum . Neden ben.

" Bunu ben de kendime çok sordum. Neden o. Ben senin bana gülüşünü unutamadım . Her gece başka bir kadınla oldum. Ama o her kadınların suratında senin gülüşünü gördüm "

Ne saçmalıyordu bu adam.

" Ben seni ilk defa o gün şirkette gördüm . Saçmalıyorsun "

" Mağazada bir adama çarpmıştın hani. Sonra gülümseyip özür dilemiştin . Hatırla " dedi sesindeki ton sıcak çıkarken .

Düşündüm . Ne zaman, ne zaman. Hatırla Nisan . Gözlerim bir anda onunkilerle birleşti .

" Daha 14 yaşındaydım . Sen,sen nasıl bir adamsın " dedim bağırarak .

" Kaç yaşında olduğun şu an beni ilgilendiriyor mu saniyosun ?" Dedi tek kaşını kaldırarak .

" Sen " dedim ve diyecek kelime bulamadım .

"Gel benimle " dedi ve elimi tuttu.

"Bırak beni " diye kendimi geriye çekip kurtulmaya çalışsam da bırakmayıp merdivenlerden yukarıya çıkarmaya başladı .

Yukarıdaki odalardan birine girdiğimizde ışığı açtı . Ben.

Her yerde ben vardım . Özenle çizilmiş resimlerim . Yerlere damlayıp kalıp kalıp kurumuş boya lekeleri. Eğer bunları bir yerde görsem hayran olacağım tablolar vardı karşımda . Ama şu an , şu an sadece korku vardı ,endişe vardı

" Bunlar da ne böyle " dedim kısık sesle

" Sen yokken bunlara dokundum. Bunlari öptüm" dedi bana bakarak ve devam etti

"Ama artık sen varsın küçüğüm" dedi ve karşıma geçti .

"Sen siyahıma beyaz olan kadınsın" dedi ve bir adım yaklaştı .

Geriye bir adım atıp " senin beyazın falan değilim . Benden uzak dur " dedim

" Senden istesem de uzak duramam" dedi bir adım atıp bana yaklaşarak .

Ben geriye çıktıkça o da bana bir adım geliyordu. Sırtım soğuk duvarla buluşurken yana doğru adım attım. Uzun kollarını duvarla birleştirip beni arasına aldı.

"Beni bırak nolursun" dedim korkunun verdiği kısık sesle

"Seni asla bırakmam küçüğüm " dedi ve dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.

Attığınız yorumlar beni hem güldürüp hem çok mutlu ediyor. Teşekkürler yorum ve votelerinizi bekliyorum

TAKINTI(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin