27 . bölüm

22.9K 793 180
                                    

Arabanın içinde sessizlik hakimken gökyüzü bana ağlıyordu. Alp arabayı arkamızda biri varmış gibi sürerken içimdeki korkuyu bastıramıyordum. Onun olmak . Onun olmak ona ömür boyu tutsak olmak demekti. Aklından ne geçiyordu . Onun olursam yanından gitmeyeceğimi. Bu doğruydu . Eğer onun olursam ailemin yüzüne tekrar nasıl bakardım .

İçimdeki acı beni boşluğa çekerken napmam gerektiğini düşünüyodum. Allah'ım Allah'ım napabilirim. Araba durduğunda nefesim de durdu . Arabadan hızla indi ve benim koltuğuma yaklaştı. Kapıyı sıkıca tuttum . Açmak istediğinde acamayınca hızlı şekilde çekti . Beni arabadan indirirken tepesinde şimşeklerin çaktığı eve sürükledi. Yağmur üstümüze sicim gibi yağarken kendimi geriye çektim . Ayağımın takılmasıyla kendimi yerde buldum . Her yerim çamur olurken iki eliyle omuzlarımdan tutup kaldırdı .

"Gerekirse seni sürükleyerek o eve sokarım . Bu gece benim olacaksın Nisan "

"Allah aşkına duğrrr" diye bağırdığmda gülümsedi

Öyle korkunç gülümsedi ki o an içimdeki o ufacık olan ışık da söndü. Yağmurun ıslattığı saçları önüne düşmüş gülümsemenin verdiği igrençlikle gözleri kısılmıştı.

Beni omuzlarına aldı . Sırtına peş peşe yumruklar indirsem de nafile . Evin kapısını tekmesiyle açtı ve yukarı katta çıkmaya başladı . Ağlamaktan halim kalmamıştı ama hala vuruyordum. Vuruyorum evet ama ona islemiyordu

Yerde olan yatağa beni resmen fırlatırken acı içinde inledim . Bu ,bu Alp'miydi. Bana kiyamayan . Daha dün sensizlikten uyuyamıyorum diyen.

"Bu sen değilsin " dedim dehşete düşerken.

İlk önce belindeki silahı yanındaki masaya koydu  sonra üstündeki gömleğin düğmelerini çözerek bana baktı . Tek taraflı bir gülüş yaparken

"Sana gerçek olan beni göstereceğim . Sen bunu istedin "

"Yemin ediyorum bida yapmiycam " dedim son çırpınışlarımı yaparken.

"Bida yapamicaksin zaten "

Gömleğini bir tarafa firlatırken bana doğru yaklaştı . Geriye doğru emekledigimde bacaklarımdan tutup beni kendine çekti . Üstümde beyaz ama çamurdan kahverengiye dönüşmüş gömleğimi tek çırpıda yırttı . Attığım çığlık odada yankılanırken kollarımdan da çıkartıp bir tarafa fırlattı. Ellerimle göğsümü kapatmaya çalışırken ellerimi başımın üzerine eliyle bağladı .

Üstüme bütün ağırlığını bırakırken altında harkekt edemez hale geldim .

"Sakın ol karıcım"

"Ne olu-"

Cümlemi tamamlayamadan dudaklarımda hissettiğim baskıyla çırpındım. Vücudunun ağırlığından dolayı zaten harket edemiyordum. Dudaklarımı sert bir şekilde ıstırdığında acıyla inledim.

Karşılık vermeyişim onu sinirlendiriyo olmalı ki dudaklarımı mosmor edene kadar öpüp ısırdı. Nefes alamazken o halen beni öpmekle meşkuldu. Çırpınmalarım, çırpınmalarım  bir işe yaramıyordu . Dudaklarımı serbest bıraktığında derin bir nefes aldım . Nefesimi düzeltmek için derin derin nefes almaya başladığımda boğazımda oluşan acıyla gozlerimi kapattım .

Gözlerimden yaşlar akarken boynuma indi. Boynumun kokusunu derin bir nefes alarak içine çekti. Yavaş yavaş öpücükler koyduğunda ben hala nefes almakla meşguldüm. Boynumda oluşan sızıyla altında kıvrandım . Yapma demek istedim . İstedim ama nefesim yetmedi . Boynumu ıslak ıslak emerken ağlamam derinleşti. Allah'ım Allah'ım çok korkuyorum . Yalvarırım yardım et bana . Yardım et . Sesimi duy .

TAKINTI(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin