Büyük bir eve geldiğimizde etrafı incelemeye koyuldum. Pencerelerde korkuluk yoktu. Alp'in evinde korkuluklar vardı ve kapıları kitliyordu. Bu benim için büyük bir şanstı.
"Nisan . Gelsene "diyen Halise ablaya baktım .
Arabada uyumuş Burak'ı kucağına aldı . Ne kadar da tatlı görünüyordu öyle .
"Ha şey geliyorum"
Beraber yürürken etrafı inceliyodum.
" Şurdaki ağaç " dedim ve kocaman olan ağacı gösterdim
" Ne kadar da güzel "
"Evet Burak ve dayısıorada oyun oynuyor " dedi ve güldü .
"Gidebilirmiyim"
"Tabi ben Burak'ı yukarıya koyup gelirim yanına . Hem gelirken kahve de getireyim sohbet etmiş oluruz "
"Peki teşekkürler" dedim ve ağaca doğru ilerledim .
Ağaca yaklaştığımda çok yaşlı bir ağaç olduğunu anladım . Elimi ağacın kocaman gövdesine sürdüm . Etrafını dönerek inceledim .
"Sarp
Burak"Ağaca kocaman yazılmış isimlere gülümsedim . Dayısını seviyor olmalıydı. Ağaçta olan kuş yuvasına dikkatle baktım . İçinde ötüşen dört civciv. İkisi birbirine sarılmış gibi yan yana ötüşüyorlardı. Can'la biz . Gülmeye başladığımda gülmem dona kaldı.
Sen napiyosun Nisan . Senin kaçman gerekirken hayalindeki şeylere mi gülüyorsun. Şimdi tam vakti . Hızlı adımlarla etrafıma bakıp koşmaya başladım . Koş Nisan .
Evden çıktığımda az ileride olan ormanlık alana koştum. Acaba yokluğumu anlamışmıydı. Ya Sarp'e haber verdiyse . Bu düşünce korkusuyla daha çok koşmaya başladım . O beni bulmamalıydı. Ormana girdiğimde etrafımda deliler gibi dönmeye başladım . Ne tarafa gitmem gerekiyordu . Ayaklarımın zonklamasına aldırış etmeden ileriye doğru koşmaya başladım . Ayağıma ağaç parçasının takılmasıyla kendimi yerde buldum . Acı içinde bacağımı tutup bağırdım .
"Lanet olsun"
Ayağa zar zor kalkarak yürümeye başladım . Bacağımın acısıyla yüzümü buruşturdum. Tam vaktini buldun Nisan düşecek . Bacağımın ağrısı beni yavaşlatırken Sarp'ın benj deli gibi aradığı gözlerimin önüne geldi. Belki de çok yaklaştı . Ana yola çıktığımda etrafa bakındım . Üstüm başım çamur halde araba gelmesini beklemeye başladım . Beni görenler kesin bir deli olup hastaneden kaçtığımı düşünecektir.
Uzaktan bir kırmızı araba görünürken ayağımın acısına aldırış etmeden yerimde zıpladım.
" Lütfen dur , lütfen"
Araba durdu ve içinden uzun boylu takım elbiseli bir adam çıktı .
"Ne oldu size ,siz iyimisiniz "
" Ben iyiyim lütfen beni evime bırakın " dedin ağlamaklı çıkan sesimle
"Tabi buyrun"
Koluma girmesine aldırış etmedim . Haliyle kimse bana Sarp kadar zarar veremezdi . Bu adam da kötü birine hiç benzemiyordu. Kapıyı açıp beni koltuğa oturttu ve hızla arabaya bindi .
"Evet hanfendi adres "
Adresi verdikten sonra arabayı geriye alıp gittiği yönün tersine ilerledi.
"Siz iyisiniz demi isterseniz bir hastaneye gidelim"
"Gerek yok ben bir an önce evime gitmek istiyorum "
"Endişeli görünüyorsunuz bir sorun mu var"
"Yo-"
Telefonun çalmasıyla ikimiz de sustuk .
"Efendim hayatım ,eve gelirken bı işim çıktı onu halledip gelicem bı sorun mu var "
Adamın suratına baktığımda catilan kaşlarıyla arabayı kullanıyordu .
"Nasıl biriydi bana tarif edermisin " dediğinde bana baktı .
Gülümsedi , gülümsedim.
"Tamam hayatım . Üzülme sen ben halledicem "
"Hanfendi sizin için sorun olmassa verdiğiniz adrese bir saat sonra gidebilirmiyiz "
Çatık kaşlarımla ona baktım
"Bi sorun mu var "
"Oğlum hastalanmış . Annesi de biraz endişeli . Onları alalım ilk seni bırakır sonra da hastaneye geçeriz olur mu " diye bana baktığında kafa salladım .
Sarp'tan kurtulayım da bu kaç saat olursa olsundu. Arabayı geri döndürdüğüde içimdeki mutlulukla gülümsedim. Aileme kavuşuyordum işte . Kaçmıştım. Kurtulmuştum o katilin elinden. Ayaklarımı izlerken arabanın ani freniyle öne savruldum. Kafamı kaldırdığımda arabaya yaslanmış bana bakan Sarp'ı gördüm .
"Lanet olsun " dedim kısık sesle.
Vücudumun her yanının titremesiyle yanımda oturan adama baktım .
"Lütfen yardım edin beni bu adama vermeyin "
Çatık kaşlarla bana baktı .
"Sakin ol ben halledicem " dedi ve arabadan indi .
Sakin ol Nisan halledicekti işte . Sarp'e yaklaşıp sarılmasıyla donakaldım. Ben ,ben oyuna gelmiştim . Arabanın kilit sesleriyle yerimden hopladım. Kapıyı açmaya çalışsam da açamadım . Korku tüm bedenimi sararken bana bakan gözlere baktım .
Takım elbiseli adam Sarp'ın arabasına binip yoluna devam ederken Sarp arabaya yaklaşmaya başladı .
"Hayır ,hayır " diyip camalara vurmaya başladım .
"Gelmeeee"
Kilitleri açıp benim olduğum tarafa geldi . Kapıyı açtı ve içeriye eğildi. Tek taraflı bir gülüş yapıp suratıma iyice yaklaştı . Ağzından dökülen kelimelere artık tamamen inandım . İnandım çünkü bunu artık başaramayacağımı biliyordum
"Benden kaçamazsın "
Bir bölümün daha sonuna geldik . Yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI(TAMAMLANDI)
Teen Fiction" benden ne istiyorsun " dedim ağlamaktan çatlamış sesimle. " sadece " düşünür dibi elini saçlarında dolaştırırken " seni sevgilim " dedi. Karanlık odada gök gürültüsü ve şimşeklerin çakmasıyla onu daha net gördüm. Şu anki hissettiğim şey, onda...