5. bölüm

39.3K 1.3K 572
                                    

Ben daha nolduğunu alamazken o beni çekiştire çekiştire kendi odasına getirdi. Herkez bize bakarken o sadece bileğimi sıkmakla meşguldü.

Odaya girdıkten sonra kapıyı hızla çarpmasıyla işin ne kadar ciddi olduğunu anladım.

Dışarıdaki kişiler bize pencereden bakarken o hızla perdeleri çekti.

Tek bir kelime dahi edemiyordum. Elim ayağım titrerken söylemek istediklerimi yutuyordum ki yutmasam bile bu sinirle bu adama merhaba bile diyemem.

" Bu ne hal " diye bağırdığında yerimde hopladım.

" n-ne var- mış halim-de" dedim kekeleyerek.
" Nisan beni delirtme bu halle gelerek herkesi kendine baktırıp beni deli ediyorsun. Bir daha böyle gelme " dedi tehditkar sesiyle.

Bu cümleleri beni sinirlendirmişti. Hayır yani Can bile bu kadar karışmadı sana noluyor

" Sanane ya sanane. Sen kimsinde bana karışıyorsun ki " diye bağırdığında yanlış bir şey yaptığımı fark ettim.

Elleri yumruk yapmaktan beyazlamış, sinirden boynundaki damarlar belli olmuştu. Allah beni kahretmesin. Bu adamın yanında bir tamam demek zormuydu senin için Nisan Allah aşkına.

" Banane ha banane. Dışarıdakiler görmedin tabi o yanına gelen adam falan noluyoruz " diye bağırdı.

Hayır yani herkes i kendi gibi sanıyor galiba adam bana sadece bir şey sordu.

" Adam bana kantinin yerini sordu o kadar. Hem bu seni niye alakadar ediyor anlamadım " dedim tek kaşımı kaldırıp, ellerimi göğsümde birleştirdim ve ayağımla ritim tutmaya başladım.

"Hıhhh adam soru bahanesiyle seni kesiyordu Nisan. O adam burda 3 yıldır çalışıyor." diye tekrar bağırdı.

Vay şerefsiz. İnsan yeni gelmişsin tanışalım diye gelir.

" Üstelik beni ne ilgilendirir konusuna gelince çok yakında anlarsın" dedi ve kapının tıktıklanmasıyla sustu.

Sinirli çıkan sesiyle

" gel " dedi

İçeri giren tahminimce asistanına ne var bakışı atınca kız konuşmaya başladı.

" Efendim Mert Beyler geldi" diyince Sarp ilk ince bana daha sonra sinirle kız baktı.

" Çık " diye bağırınca kız ikiletmeden çıktı.

Bahsettiği acaba bizim sınıftaki Mert mi. Kafamda yine deli sorular ❓ ❓

" Burdan gidene kadar dışarı adım attığını duymayacağım. Anladın mı" dedi kükreyerek

Kim bu ya noluyoruz. Cevap vermezken tekrar bağırdı.

" Anladın mı Nisan "

Kafamı onaylarcasına salladıktan sonra çıkıp gitti. Ben de Nisan sam burdan çıkıp Mert le ne işler karıştırdığınızı öğrenirim.

Hadi bakalım Nisan göster kendini.

TAKINTI(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin