54.bölüm

10.8K 463 109
                                    

Namluyu bana doğrulultmuş adama baktım.Ellerim cebimde yüzüne bakarken gözlerindeki korkuya gülümsedim.

"Elindeki silahı bırak ve otur"dedim sakince

"Bana napacaksınız?"

"Adamlarına naptıysak"dedi Ekin keskin sesiyle

Adamın elleri titrerken yavaşca sandalyeye oturdu.Gözlerim üzerindeyken adamlardan biri hızla silahı aldı.Masanın önündeki koltuklara oturduğumda ellerimi cebimden çıkardım.

"Neden"dedim sesimdeki titremeyle birlikte

Gerçekten sadece bunu merak ediyordum.Alp'e yaptığı onca şey nedendi.Konuşmayıp susarken gözlerimi kapattım.Yaşlarım düşerken ayağa kalkıp yanına yaklaştım.Ellerimi yakalarından tutup bağırdım.

"Neden.Nedennnnn"

"O ve onun soyundakiler ölecek"

 "Sen kimsin"dedim bağırarak

Yüzüne attığım yumruk elimi sızlatırken belime dolanan kollarla adamdan uzaklaştım.Savurduğum tekmeler ve bağırışlarımla beni dışarı çıkarırken bu sefer Ekin'e vurmaya başladım

"Çekilll"

"Sakin olacaksın"dedi bağırarak.

"Ne dediğini duymadın mı."

"Herşeyi duydum Nisan.Sakin olmamız gerekiyor.Unutma onu adalete teslim edeceğiz"

Sirenlerle kapının önüne gelen polisler hızla içeriye girdiler.

"Bitti"dedi Ekin bana sarılarak"Her şey geçti.Sonuna geldik bitti"

Hıçkırıklarımın arasından sıkıca ona sarılırken polislerin adamı götürüşünü gördüm.Elleriyle yanaklarımı kavrayıp gülümsedi.

"Şimdi onun yanına gitme vakti.O seni bekliyor"

Ağladığım yerde gülerken kollarımla gözyaşlarımı sildim.Bitmişti.Herşey buraya kadardı.Artık sadece biz vardık.Bana uzattığı anahtarları hızla alırken arabaya koştum.Hızla arabaya binerken çalıştırıp hastaneye sürdüm.Yolda giderken gördüğüm çiçekçinin önünde durdum.İçeriye koşar adımlarla girerken şaşkınlıkla bana bakan yaşlı teyzeye gülümsedim.

"İyimisin kızım sen"diyip yanıma yaklaştı.

"İyiyim teyzecim.Bana bir demet papatya verirmisin"

"Tabi veririm.Gel otur sen şöyle ben hazırlayayım"

Gösterdiği sandalyeye otururken kafamın dönmeleri daha çok artmıştı.Daha sonra dünden beri yemek yemediğim aklıma geldi.Çiçekleri getirdiğinde gülümseyerek ayağa kalktım.Parasını verip dükkandan çıkarken kokusunu  derince içime çektim.Gözümdeki yaşlar papatyalara düşerken hızla arabaya bindim.

Hastanenin önüne geldiğimde arabadan inip yan koltuktaki demeti aldım.Tekrar kokusunu içime çekerek arabadan indim.İçeriye girdiğimde odadan çıkan hemşireye yaklaştım.

"İçeriye girebilirmiyim"

"Doktoruna sormamız gerekiyor"

"Rica etsem-"

"Tabi sorarım"dedi gülümseyerek

Gülümsemesine karşılık verirken hemşire yanımdan ayrıldı.Koridorun başında bana hızla yaklaşan annemi gördüğümde yavaş adımlarla yanına yaklaştım.Bana attığı sert bakışları uzaktan bile görünürken kendime atılacak tokada hazırladım.Yanıma geldiğinde gözlerimi kapattım.

"Sen-"diyip sarıldığında tek gözümü açtım.

"Seni ne  kadar merak ettim bir bilsen.Telefonlarıma da cevap vermedin"diyip ağladığında kollarımı beline doladım.

"Bana hiçbir şey olmadı"

"Eşek sıpası"diyip kalçama vurduğunda hafifçe irkildim

"Anneee.Artık küçük bir bebek değilim"

"Sen hala benim bebeğimsin"

"Bizler"dedi Can ve ablam bize bakarken.

Gülümsediğimde elimle gelin işareti yaptım.

"Sizler de öylesiniz "diyip hepimizi tek tek öptü annem.

"Doktor bey izin verdi.Buyrun sizi hazırlayalım"

Annem ellerimi tutup tekrar öptüğünde hemşireyle beraber odaya girdim.Üstüme giydirdikleri elbiseyle beraber kapıya yürüdüm.Otomatik olan kapı açıldığında Alp'i gördüm.Gözümden yaş akarken içeriye adımımı attım.Nefes alamazken elimi kalbime koydum.Ayaklarımı yerde sürükleyerek ona yaklaştım.Her attığım adım beni ona daha çok yaklaştırırken kalbim de bi o kadar deliriyordu.Papatyaları kolunun yanına koyduğumda elini sıkıca tuttum.Buz gibi olmuş elleri bedenimi üşütürken anlına öpücük kondurdum.Kafamı boynuna koyup derin bir nefes aldığımda hastane kokusuyla karışmış kokusu burnumu sızlattı.Öpücükler kondururken omzuna tek tek düştü gözyaşlarım.

"Uyan"dedim zar zor konuşarak."Seni çok özledim be adam" dedim hıçkırarak

Tepki vermiyordu.Okuduğum bir kitapta sana karşılık veremese de  duyar yazıyordu.Peki neden şimdi beni duymuyordu.Ellerimi yanaklarına koydum ve yüzünün her zerresine baktım.

"Ne olur.Duysana beni.Niye duymuyorsun.Seni seven kadını bırakıp gidicekmisin ardında.Madem gidecektin niye beni sevdin.Niye beni kokunu alıştırdın.Neden beni kendine aşık ettin"diye bağırdım hıçkırıklarımın arasından

"Neden bana boş umutlar verdin.Neden geleceğimdeki hayallerime girdin madem.Gidemessin Alp.Buna asla izin vermem.Sen uyanacaksın.Aç gözlerini"

Gözlerine bakarken tek hareket yoktu.Kocaman odada bir benim haykırışlarım bir de makinelerin sesi vardı.

"Dayanamıyorum"dedim kafamı göğsüne koyup

"Dayanamıyorum sensizliğe Alp bunu bana yapma.Bunu bize yapma"

Gözyaşlarım göğsüne damlarken ne söylersem açılmadı o gözler.Yan tarafında duran makineden sesler gelirken irkilerek ayağa kalktım.Kalp ritimleri tek çizgi olurken gözlerim kocaman oldu.Hızla arkamı dönüp kapıya koşacakken başımın dönmesiyle yere düştüm.Kafamı yere vurduğumda acıyla inledim.Tavan yaklaşıp uzaklaşırken makinenin çıkardığı ses kulaklarımda çınlıyordu.Zar zor ayağa kalktığımda kapıya ulaşıp bağırdım

"Yardım edinnn.Doktorr yokmuuuuu"

Hemşireler içeriye koşarken duvara dayanıp yatakta öylece uyuyan Alp'e baktım.Doktor hızla içeriye girerken hemşirenin"Nabız yok "lafı çınladı kulaklarımda

Yüzüme tokat gibi inen o cümle donakalmamı sağladı.Sadece Alp'e bakarken kolumdan beni sarsıp dışarıya çıkmam için beni uyarıyordu.Doktorun kalbine yaptığı masajla hemşirelere "Elektro şok"diye bağırıyordu.

Eline aldığı makineye baktım.Hani şu hep filimlerde gördüğümüz alet.Herkesi hayata döndüren.

"Çekilin"

Göğsüne koyduğu alet Alp'i sarsarken gözlerim kalp ritimlerine gitti.Değişiklik yokken ellerimi ağzıma kapattım.Sonra aldığım papatyalar yere düşüp saçıldı etrafa.Gözyaşlarım etrafı görmeme izin vermezken doktorun sözleri ikinci tokadı yememi sağladı.

"Maalesef"

"O ölmedi"dedim bağırarak

Hızla ona koşup buz gibi elini tuttum.Üstün örtüyü örtüp ısınmasını sağlarken dudaklarına dudaklarımı değdirdim.Uzun uzun öptüğüm dudağından ayrıldığımda gözyaşlarımla sevdiğim adama baktım.

"Ölemessin"

Kapanmak için can atan gözlerimi ebedi olması dileğiyle karanlığa kapattım.


GÜZEL VE TERBİYELİ YORUMLAR BEKLİYOR YAZAR (HSVDJHVSDJDSVSSHDVH)

TAKINTI(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin