Informacja!

68 3 1
                                    

Cześć, wróciłam!

Przepraszam za brak aktywności z mojej strony, ale pracuje nad książką, nad którą siedzę już ponad półtora roku. Dlatego rozdziały z ''Przeszłości'', nie były przeze mnie dodawane.

Nie spodziewałam się jednak, że przez przerwę, ta książka będzie miała tyle odczytów. Bardzo dziękuję za to, że tyle osób przeczytało moją pracę i obiecuje się zmobilizować, by rozdziały pojawiały się regularnie.

Wracam z czymś w co włożyłam naprawdę dużo wysiłku i mam nadzieję, że ten ff dotyczący również Jeffa, (który pojawi się już niedługo) równie was zaciekawi. Będzie to nietypowy ff, opierający się tylko na wyglądzie Jeffa, ale za to bardzo krwawy.

Chce was poinformować, że to nie koniec "Przeszłości", zamierzam ją poprawić oraz skończyć, bo lubię tę książkę i jak też zauważyłam wy też ją chyba lubicie.

Co się zmieni w tej książce? Planuje zmienić okładkę, a także skorygować opis. Zamieżam również, tak jak pisałam powyżej poprawić rozdziały, gdyż styl w jakim je pisałam, był taki, na "odwal się". Mam nadzieję, że dzięki temu będzie się wam czytało o wiele lepiej. Będą dodawane również nowe rozdziały, pomiędzy tymi opublikowanymi(tak zwane ,,Bonusy''). Dlatego warto przejrzeć jeszcze raz książkę i poszukać tych ''bonusów'', ale także na nowo zagłębić się w tę historię. Pracuje już nad poprawą rozdziałów i powinnam je wstawić do następnego piątku.

Kończąc, chce wam jeszcze raz podziękować za waszą aktywność. Wyczekujcie mojej nowej książeczki i nowszej odsłony "Przeszłości". Do zobaczyska!

The Past/Jeff The Killer/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz