Prolog cz.1/2

1.9K 47 14
                                    

*Emily*
Hej! Mam 17 lat, uczę się w Liceum im. Adama Mickiewicza w L.A. Chodzę do pierwszej klasy. Zazwyczaj jestem typem osoby "niewidzialnej". Co to znaczy? Jestem dziewczyną, którą zna może 1% szkoły, reszta nawet nie kojarzy mnie z korytarza, mimo że większość przerwy właśnie tam spędzam...mieszkam w domu razem z moim bratem ( Justinem ) i mamą Stormie. Moją najlepszą przyjaciółką ( wspomnę również, że jedyną ) jest Alex. Nie przeszkadza mi to, że jestem mało znana, jednak fajnie byłoby poczuć się bardzo lubianą...Cóż, jestem jaka jestem. Mimo wszystko wydaje mi się, że wolę być sobą niż zachowywać się jak te suki w moim wieku. Ja jestem raczej dziewczyną, która polega na kreatywności...bardzo lubię śpiewać, tańczyć, pisać piosenki. Moi bliscy gadają, że jestem w tym świetna, ale sądzę, że mówią mi tak tylko po to, żebym nie była smutna. W sumie mogłabym iść w kierunku muzyki, ale i tak niczego bym nie stworzyła, bo nie umiem grać na żadnym instrumencie. To nie dla mnie! Kiedyś próbowałam, ale każdy mój nauczyciel mówił mi wprost, że jestem nienauczalna. Pogodziłam się z tym.
To cała ja!

********************************************
Cześć wszystkim! Jestem tutaj nowa! Zamierzam pisać tutaj głównie:
- one shoty o postaciach z bajek
- one shoty o osobach istniejących w realu
- one shoty o osobach wymyślonych w mojej głowie
- romanse o osobach istniejących w realu
- romanse o postaciach z bajek
- romanse o osobach wymyślonych w mojej głowie
I wiele innych, ale niech to zostanie narazie moją słodką tajemnicą...
Jeśli jesteś ciekawy/a, co dalej wydarzy się w tej historii, albo chcesz dowiedzieć się na ile mnie stać, jeśli chodzi o pisanie - zostań tutaj ze mną i przeżywaj razem z bohaterami opowiadań ich przygody!

PS. Rozdziały wydawane będą w poniedziałki i środy o godzinie 17:30. Jeśli zwiększy się ilość czytających, postanowiłam, że zacznę dodawać również w piątki ( o tej samej godzinie ).

Całuski wasza - E.MOON

Just a Band { dawniej: Zwykła Znajomość? Zespół?Ale czy na pewno nic więcej? }Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz