Η λήθη είναι το μυστικό της ευτυχίας

19.8K 1K 371
                                    

Είμαστε αυτό που είμαστε επειδή ήμασταν αυτό που ήμασταν.
Freud

Kατά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα το σύμπαν ολόκληρο εκπυρώνεται και ανασυντίθεται εκ νέου

Τι σημαινει αυτο:

Προκειται για μια ανακύκλωση, δηλαδή, με εκπύρωση. Από αυτή την ιδέα οι θεμελιωτές της θεωρίας του ανακυκλούμενου Σύμπαντος βάφτισαν το ανασυσταθέν Σύμπαν «εκπυρωτικό». Στη θεωρία τους διαβλέπουν όντως μια αέναη αλυσίδα αναγεννήσεων, όμοια με αυτήν που διεπίστωσε μαθηματικά ο Αστεκάρ, από σύμπαντα που πορεύονται άχρι θανάτου και ανασταίνονται διαστελλόμενα, για να ξαναρχίσει ο κύκλος της ζωής τους.

Με απλουστερα λογια αυτο σημαινει ,οτι την ωρα που εσυ αναπνεεις,περπατας,διαβαζεις αυτο στο κρεβατι ,στο γραφειο ,στο αυτοκινητο το συμπαν ολοκληρο ανασυγκροτειται μεσα απο τις σταχτες του.

Οποτε ρεαλιστικα προσπαθω να αποκλεισω το γεγονος οτι μεσα στην ατερμονη και αεναη αναδημιουργια εσυ φτιαχτηκες και επεζησες για μενα.
Αρνουμαι να πιστεψω οτι η μοιρα προορισε εσενα για μενα και το αντιστροφο.

Κι οχι γιατι δεν πιστευω στις συγκυριακες συναντησεις ,αλλα γιατι στο μυαλο καθε ανθρωπος ζει στο δικο του συμπαν,στο οποιο κεντρο ειναι ο ιδιος.

Στον δικο μου κοσμο εβαλα κεντρο εσενα

Και το συμπαν αυτο τυλιχτηκε στις φλογες,χωρις ομως να ξαναγεννηθει.

Kατά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα το σύμπαν ολόκληρο εκπυρώνεται και ανασυντίθεται εκ νέου

Εκει ελπιζω πλεον,στην δημιουργια,στην αναγεννηση,την αναζωπυρωση.

Σε εναν κοσμο διχως εσενα

Να φυγεις!Να φυγεις ακους?

Και να παρεις μαζι και τα σπιρτα σου,τις αναμνησεις μου.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 μήνας πριν (Αυγουστος 2018)

"Δεν καταλαβαίνεις τι μου ζητάς " Η Ρεβέκκα ψιθύριζε στο τηλεφωνο κι ας είχε χωθεί στο μπάνιο της για να μην ακουστεί .

"Αν με αγαπάς έστω και λίγο θα το κάνεις " Ο Αντρέας από την άκρη της γραμμής πάτησε πάνω στην αδελφική τους αγάπη για να αποκτήσει αυτό που ήθελε .

"Και πες ότι βρίσκω τα έγγραφα με τους επόμενους στόχους,που ειμαι πεπεισμένη ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο,θα μπορέσεις εσύ να τους εξολοθρεύσεις;" ρώτησε και δεν μπορούσε να συγκρατήσει τον υποτιμητικο τόνο της φωνής της

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Where stories live. Discover now