Κάθε άνθρωπος πρέπει να επιλέγει πόση αλήθεια μπορεί να αντέξει

23.9K 1K 603
                                    

Ξαναρχιζω αφιερωσεις.Αυτο το κεφαλαιο ανηκει δικαιωματικα σε (τύμπανα)

panos_giannaaa & -love_sucks-

Ευχαριστώ για την αγάπη και την αφοσίωση σε όλα αυτά τα κεφάλαια. Σας αξίζει αφιέρωση σε κάθε μου κεφάλαιο αλλά θα προσπαθήσω να κάνω αυτήν αρκετή.

Sic ego nec sine te nec tecum vivere possum. - Έτσι δεν μπορώ να ζήσω ούτε χωρίς εσένα ούτε με εσένα.

Συχνα παρομοιαζουν την ανθρωπινη σχεση με το γυαλι.Αν σπασει ,δεν ξανα κολλαει

Αυτο αφενος,λαθος δεν ειναι ,γιατι αν ριξεις μια συντομη ματια γυρω σου συνειδητοποιεις οτι οι σχεσεις με απο μεγαλες προδοσιες και ψεματα δεν ειναι ποτε ξανα ιδιες.

Δεν ξερω βεβαια αν ειναι μονο η εμπιστοσυνη που χανεται.
Πλεον κοιτας τον αλλον και βλεπεις μια σκοτεινη πλευρα.Σε φιλα και στο φιλι του γευεσαι το ψεμα ή τα χειλη εκεινης της αλλη.
Στα ματια του βλεπεις την σκεψη να σε κοροιδεψει,την σιγουρια οτι δεν θα το μαθεις
Στην καρδια του που χτυπα νιωθεις ψιχουλα τυψεων και ενοχων
Στα ακροδαχτυλα του μυριζεις το μπαρουτι που σας εκαψε ζωντανους
Στον λαιμο του ωστοσο μυριζεις την μεντα.Ειναι το γλυκο του ψεμα,ή ανακουφιστικη οαση που πιστεψες εθελοτυφλωντας και αρνουμενη να πιστεψεις την αληθεια
Γιατι μπορει οι σχεσεις να παρομοιαζονται με γυαλι,αλλα καιγονται σαν το χαρτι

Ακαριαια.

Η Ρεβεκκα Ιακωβου εμαθε απο πολυ νωρις οτι η Μαφια ηταν ενας ανδροκρατουμενος χωρος.Τα κοριτσια δεν συγκαταλεγονταν στην ελιτ ,δεν ηταν μερος του μικρου κλαμπ διακεκριμενων μαφιοζων.

Και το ποσο ισχυρος ειναι κανεις στην Μαφια δεν φαινοταν μονο απο τους θρυλους ,τον φοβο που αφηνε το ακουσμα του ονοματος του,τα λεφτα,τις πορνες και τα ναρκωτικα.Η δυναμη καθε μαφιοζου φαινοταν στο ποκερ.
Ειδικες συναντησεις σε ουδετερο χωρο σε κλιμα απολυτης χλιδης,με τραπουλες που περνουσαν απο αυστηρο ελεγχο,αφθονο αλκοολ,συνοδους,μουσικη και πολλους τζογαδορους.

Τραπεζια υπηρχαν πολλα,αλλα ολοι θα ηθελαν να βρισκονται στο κεντρικο.
10 θεσεις,ποσο εκκινησης 100.000 χιλιαδες ευρω,9 χαμενοι και μονο 1 νιικητης.

Ο πατερας της Ρεβεκκας ειχε για χρονια μια θεση εκει ,ο Ιασονας το ιδιο. Οι αιωνιοι συμμαχοι των Κυνηγων ,οι Ιταλοι ειχαν εξασφαλισει για τους αρχηγους της μια θεση επισης.Μια θεση ειχε ο Matteo ,μια ο ρωσος ,ο Alexander,ενας ξοφλημενος γαλλος και μετα ερχονταν οι Αμερικανοι,φαντασμενοι και αιωνια εθισμενοι,βρισκονταν εκει για να χανουν.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang