(Η πάνω φωτογραφία είναι το πίσω μέρος και η κάτω φωτογραφία το μπροστινο. Μου το ζητήσατε αρκετές και την έπαυλη θεωρώ μπορώ να την δώσω και σε εικόνα )
Ο άνθρωπος είναι το προϊόν των τραυμάτων της παιδικής του ηλικίας.
Sigmund Freud, 1856-1939Ελα,ελα μαζι μου,
θα περασουμε την κοιλαδα της φωτιας και θα σε παω στον βαλτο των χημικων,θα μαζεψουμε τα ξεραμενα λουλουδια απο τους ταφους,θα σου κανω στεφανι για τα ελαχιστα μαλλια σου.
Ισως το στεφανι να καλυπτει το αιμα που τρεχει στον κροταφο σου.
Μονο ελα,σηκω ,μην κοιμασαι με ανοιχτα τα ματια, νυχτωνει πρεπει να βιαστουμε,μολις βγει το τεταρτο φεγγαρι ο ηλιος θα ανατειλει μαζι με τους ζωντανους μας εφιαλτες.
Σηκω,σε παρακαλω,νιωθω μοναξια,η μυρωδια απο το καμμενο δασος τριγυρω μου με αηδιαζει και η γυναικα που κρεμεται απο το δεντρο διπλα σου με κοιτα,το βλεμμα της ειναι αβασταχτο.
Ο βαλτος των νεκρων φαινεται αδειος χωρις εσενα,και ο Πλουτωνας με πλησιαζει,με θελει δικη του ειπε.
Πρεπει να ξυπνησεις.Σερνει το γερικο κορμι του πλαι μου τα βραδια,τον φοβαμαι.Ελα να με σωσεις,μονο εσυ μπορεις.
Αλλα να θυμασαι,δεν πρεπει να κοιτας,αν με κοιταξεις θα χαθω,
η κρεμασμενη Ευριδικη απεναντι μου συμφωνει,και ο Αδης πισω μου γελαει,φοβαμαι.Ξυπνα!Ελα να με βρεις!
---------------------------------------------------
''Γατουλα γιατι φευγεις;''ο Edward μειδιασε στηριζομενος στο κατωφλι της μπαλκονοπορτας.Μπροστα του ενα μπαλκονι με θεα ολοκληρη την Ρωμη,και απεναντι του η πιο ομορφη γυναικα που ειχε δει ποτε του.
Εκεινη του γελασε απαξιωτικα.
Το χρυσο φορεμα επεφτε σαν καταρρακτης πανω στο κορμι της και αφηνε ολοκληρη την πλατη της σε κοινη θεα.Τα πυκνα ξανθα μαλλια της ηταν μαζεμενα σε μια κοτσιδα που εκανε την παλαμη του να καιει.Την ήθελε,πλέον δεν το ελεγχε καν, ούτε τον ενδιέφερε να το κρύψει.
''Κυριε Hunter,πως τολματε;''τον ρωτησε κυνικα και τα καταγαλανα ματια της τον κεραυνοβολησαν.Τα χειλη της αγκαλιασαν το στομιο του κρυσταλλινου ποτηριου και εκεινος ξεροκαταπιε ευχομενος να ηταν στην θεση της σαμπανιας που χαιδευε τον λαιμο της.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-
Romance"Αναθεματισμενη γυναίκα" ψιθύρισε ξέπνοος πέφτοντας στα γόνατα μπροστά της. Μερος πρώτο "-Τι σου αρεσει δηλαδη σε μια κοπελα?" Σταματησε να κινείται και σταθηκε μπροστα της. Σκεφτηκε λιγο την απαντηση του. Υστερα χαμογελασε πονηρα "-Να εχει μυαλο,γι...