Όταν αγαπάς πρέπει να φεύγεις

20.2K 1K 1.3K
                                    

ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ !!!
Σπανια προτεινω βιβλιο αλλα αυτο δεν μπορω παρα να μην το διαδωσω.
The road to seduction της AngryCupcake1234
Ειναι ο συντροφος μου σε αυτο το ταραγμενο καλοκαιρι.Με γελιο,ερωτα,φιλιες που μποροεις να βρεις στην ζωη σου,παθη που θα αναγνωρισεις στον εαυτο σου και συναισθηματα που οσο διαβαζεις θα νιωθεις.

---------------------------------------------------------------------------------------

Αφιερωμενο σε VasiaPektesi και kyveli (το ονομα σου ειναι το αγαπημενο μου)

Ολες μου τις αναγνώστριες τις αγαπω και τις ευγνωμονω.Μερικες για τα ατελειωτα σχολια που με συγκινουν και τα διαβαζω στιγμες που θελω να τα παρατησω.Καποιες αλλες για τις ευστοχες παρατηρησεις και τους προβληματισμους τους.Εσας τις δυο ομως,σας χρωσταω μεγαλη αφιερωση γιατι με κανατε να νιωσω οτι σας εχω βαλει στο μυαλο μου.
Για μενα ειναι πααρα πολυ σημαντικο.

Καλη αναγνωση.

Αυτός που δεν έχει μάθει να λέει «αυτη και καμιά άλλη», δεν ξέρει τι είναι αγάπη.

Vincent Van Gogh

Θα υπαρξει μια στιγμη στην ζωη ολων μας ,που θα κοιταξουμε ψηλα στον ουρανο,θα παρουμε μια βαθια ανασα ,και θα αντιληφθουμε την ασημαντοτητα της υπαρξης μας μεσα στο αιωνιο και ατερμονο συμπαν.

Εισαι ενα ανθρωπος,αναμεσα απο 7 δισεκατομμυρια ιδιους ανθρωπους σε μια γη που ανηκει σε ενα απεραντο συμπαν ενος απεραντου γαλαξια σε ενα αστερι ετη φωτος μακρια.Καθετι κανεις δεν εχει καμια αξια για το ον αυτο.Δεν θα επηρεασει τιποτα,δεν θα αλλαξει τιποτα.Μπορεις ακομα και να χαθεις ,και η επομενη μερα θα ξημερωσει ιδια με την προηγουμενη.

Jason Hunter

Ηταν πανεμορφη.
Απεραντα,αδιαλειπτα,ολοκληρωτικα πανεμορφη.

"Ρεβέκκα " σιγουρα ενιωσε το δάχτυλο μου να κάνει απαλους κύκλους πάνω στην πλάτη της. Ήταν γυμνή και κοιμόταν πάνω μου.Ειχα ξυπνησει ωρα τωρα μα βαριομουν να σηκωθω.Το βράδυ μας ήταν οπως παντα έντονο.Οσο και να πηδιομαστε η επομενη μερα θα με βρει τερμα καυλωμενο,για εκεινη μονο φυσικα.Μέχρι και τις πρώτες πρωινές ώρες δεν ξεκολλουσε απο πανω μου και εγω καθε αλλο παρα παραπονιομουν

Η Ρεβεκκα Ιακωβου μου χαριζει ασυστολα και απλοχερα το καλυτερο σεξ της ζωης μου.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant