Οι προσπάθειες που κάνουμε για να ξεφύγουμε από το πεπρωμένο μας, έχουν σαν μοναδικό αποτέλεσμα να μας οδηγήσουν σ' αυτό.
Ralph Waldo EmersonΝοστος σημαινει επαναπατρισμος,το να γυριζεις πισω .
Ειναι η ελληνικη λεξη ,που εκφραζει λυρικα την επιστροφη.
Αλγος απο την αλλη,ειναι ο πονος,το να υποφερεις.Αυτες οι δυο λεξεις μαζι,δημιουργουν την λεξη νοσταλγια.
Η λεξη ο ασβεστος ψυχικος πονος και τα γλυκοπικρα συναισθήματα που προκαλούνται από την ανικανοποίητη εισέτι λαχταρα του γυρισμού στην πατριδα , σε κάποιον αγαπημένο τόπο ή σε ευχάριστες καταστάσεις που ανηκουν πλεον στο παρεθλον.
Δεν υπαρχει αντιστοιχος μονολεκτικος τυπος σε ολοκληρο τον κοσμο που να εκφραζει αυτη την εννοια.
Ειναι μαγικο...και ταυτοχρονα καπως σπαρακτικο τοσο ποσος πονος χωρα σε μια λεξη.
Eric
Προχωραει πανω κατω μπροστα μου και μιλαει εκνευρισμενη κουνωντας τα χερια της νευρικα,πιθανοτατα μονη της μιλαει,γιατι εγω γραμμενη την εχω.
Κοιταζω την ασπρομαυρη φωτογραφια του υπερηχου που εχω κρυμμενη κατω απο μια στιβα χαρτια στο γραφειο μου.Ηταν αρχες Ιουλιου και στα μεσα του μηνα ,που θα εκλεινε τις 18 εβδομαδες ,θα καναμε την πρωτη προσπαθεια να μαθουμε το φυλο.
Αυτη θελει αγορι ,εμενα παλι, δεν με πολυνοιαζει κιολας,υγιες να'ναι και δεν εχουν σημασια τα υπολοιπα.Ξανακοιταξα τον προηγουμενο υπερηχο,θυμαμαι η καρδια του χτυπουσε πολυ δυνατα,και η Ellie με την γιατρο το εντοπισαν σχεδον αμεσως,εγω ακομα και τωρα θελω ενα πενταλεπτο να το βρω στην φωτογραφια.
Πως θα γινει αυτο το πραγματακι ανθρωπος ιδεα δεν εχω.
''Eric!!!''η Ellie τσιριξε υστερικα ταρακουνωντας με απο την θεση μου.
Ανακαθισα ξεφυσωντας,ειναι Παρασκευη και δεν ζητησα πολλα.Λιγη ηρεμια μονο.
Αλλα που να βρω ηρεμια σε αυτο το σπιτι οταν η μικρη σουπια εχει κανει κομμα με τις υπηρετριες και δεν τολμαω να φερω αντιρρηση.
Που φτασαμε δηλαδη,να φοβομαστε να μιλησουμε και στο ιδιο μας το σπιτι.
Δεν υπηρετησα εγω στις ειδικες δυναμεις για να με ευνουχησει η Ellie.
''Τι ειναι κοριτσι μου '' την ειδα να παλευει να μην μαλακωσει,ξερω οτι με ενα γλυκολογο μερικες φορες ξεφευγω απο καταστασεις που θελω να αποφυγω και δεν υπαρχει κατι που να θελω πιο πολυ αυτη τη στιγμη.
KAMU SEDANG MEMBACA
Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-
Romansa"Αναθεματισμενη γυναίκα" ψιθύρισε ξέπνοος πέφτοντας στα γόνατα μπροστά της. Μερος πρώτο "-Τι σου αρεσει δηλαδη σε μια κοπελα?" Σταματησε να κινείται και σταθηκε μπροστα της. Σκεφτηκε λιγο την απαντηση του. Υστερα χαμογελασε πονηρα "-Να εχει μυαλο,γι...